Yves Rocher Hydra Vegetal Derinlemesine Nemlendiren Gözaltı Bakım Kremi

by - 00:49


Merhaba,
Bugün ilk göz kremi alma maceramı sizlerle paylaşmak istiyorum.(Maceramı okumayıp sadece ürün yorumlarını okumak isteyenler için macera kısımlarını italik olarak belirttim.)
Yaz başlangıcında her mağazada indirim olduğundan faydalanmak isteyip kendimi Yves Rocher'e attım.Amacım oradan daha önce bir yazımda da yazdığım şampuanı edinmekti. Fakat o şampuan bittiği için yağlı saçlar için olan versiyonunu aldım.Fakat işin ilginçliği buradan sonra başlıyor.Kasaya geldiğimde kasiyer 18 tl lik alışveriş yaptığımı, eğer 75 tl'ye tamamlarsam alışverişimin 50tl'ye düşeceğini ve yanında 30tl'lik nemlendirici kazanabileceğimi belirtti.Tabi indirim lafını duyunca mağazayı bir tur daha gezdim.Ve ihtiyacımın aslında bir göz kremi de olacağına ikna edildim.O sırada o kadar övüldü mağazada krem anlatamam..İçeriğinin yeni değiştiği,şimdi ürünün mükemmel etki ettiği.

Ben genetik olarak göz altı torbalı,siyah halkalı bir insan olarak doğmuşum.Ama azalı belki ümidi ile kandım. Kasaya bu iki ürünle gittim.Ve kasada iki ürüne( o sırada kuyruk oluştu arkamda ne ödediğimin farkına varamadım.) 62 tl civarı ödedim.Daha sonra yolda farkına vardım.50 tl ödemem gerek idi diye.Geri döndüm ve sordum.Bana normal fiyat üzerinden 75 tl olacağını belirttiğinde ısrar etti.Yani ürünlerin normal fiyatlarından almışım . Böyle bir saçmalık olabilir mi? Neyse ne kadar ısrar etsem de iş kavgaya dönüşmesin diye birşey demedim çok.



Ürün 15ml lik küçük bir tüp formunda.
Ürünün vaatleri şöyle;
-Jel yapısıyla anında emilir.
-Ultra canlı yapısı ile göz çevresinde bulunan koyu halkaları azaltırken göz çevresini nemlendirir. 
-Göz altı torbalarını indirir ve gözlere ferahlık verir.

Peki ya gerçekte olanlar;
-Ürünün ambalajı minik gözükse de zaten minik minik uyguladığınız için size düzenli kullanımda 5-6 ay yetecektir.
-Ürün jel formunda,oldukça yoğun bir kıvamı var.
-Sürdükten hemen sonra emilmiyor ve ilk başta yağlı bir his uyandırıyor.Ancak yarım saat kadar sonra bekledikçe cildiniz ancak emiyor.Hatta çoğu zaman elimi göz altlarıma sürdüğümde aslında daha emilmediğini hissediyorum.
-Ben düzenli kullanımla 2 aya yakın zamandır ürünü kullanmaktayım.Fakat hiç koyu halkalarımda azalma vs. göremedim.
-Göz altı torbalarım aynı kıvamında duruyorlar.Gözlere bir ferahlık hissi gerçekten veriyor.Cilt kremi iyice emdikten sonra ciltte gerilme hissi uyandırıyor.Aşırı kuru ciltlerin bu hoşuna gitmeyecektir.
-Nemlendirmesi ise orta kıvamlı.Beni tatmin etti ama kuru ciltleri tatmin etmeyecektir.


Kesinlikle benim isteklerimi karşılamayan bir ürün oldu.Aldığıma pişman oldum.Kremi sadece göz altlarında nem isteyenler tercih etmeli diye düşünüyorum.Ama onlarda bir kez daha düşünsünler.Zaten bundan sonra Yves Rocher'den birşey almayı düşünmüyorum.Şampuanım da kötü çıktı.O da başka bir yazıya.

Ürünün fiyatı 50 tl ,indirimle 40tl civarına edinebilirsiniz.
Sizin önerebileceğiniz bir göz kremi var mı?

Bunlarda İlgini Çekebilir

2 kişi dedi ki

  1. üzücü olmuş şuan sivadermin göz kremini kullanıyorum aşırı memnunum mutlaka dene derim. beklerim ben de bloğuma :)

    YanıtlaSil

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe