Yaz Tekrarı Erkenci Kuş İlleti

by - 16:37

Ä°lgili resim

Arada böyle bir magazinsel şeyler yazmayı düşünüyorum.Sonuçta yazmayı seviyorum.Her konuda yazabilirim değil mi ? Bu aralar Star Tv'nin ısrarla gözümüze soktuğu ,sıklıkla yayınladığı yani görmemenizin imkansız olduğu bir dizi hakkında kısa bir eleştiri yazısı yazacağım.Sıkılmadık mı ey Türk Milleti!! Bıkmadık mı bu absürd ötesi dizilerden.Aşırı aptal saftirik fakir kız,kaslı yakışıklı zengin gencimize aşık oluyor.Şu aşırı saftirik olayını abartmayı neden bu kadar seviyoruz bilmiyorum.
erkenci kuş poster ile ilgili görsel sonucu
Dediğim gibi dizi sıklıkla Star tv'yi süslediği için ben bir bölümünü izledim.Sanırım ilk bölümüydü.Dizi sonuçta insan gerçek olmasını beklemiyor ama diziyi izledikten sonra ana ekranda "BU DİZİ GERÇEK KİŞİLERDEN YOLA ÇIKILARAK TAMAMEN HAYAL ÜRÜNÜDÜR ." gibi bir ibare bekliyor insan.Belki de vardır da ben izlemediğim için bilmiyorum.Bakın ben bolca Kore dizisi izleyen bir insan olarak,böyle aşırı saçma karakterlere alışkın bir insanım.Bu diziyi izleyenler bana kızabilir ,tabi ki de fikir ayrılığı yaşayabiliriz ama normal bir erkek-kadın aşk hayatı anlatsalar gerçekten gıkımı çıkarmam,ses etmem.Ama bu saçma dizi nedir ? Hayır bir de reytinglerde birinci olduğunu gazetelerde okuduğumda yerle bir oluyorum.Kim izliyor bu melodramı? Ya bu ne değişik bir evrendir? Dizinin twitterda yorumlarda Kiralık Aşk dizisine benzetilmesini gördüm.Ama saçmalamayın arkadaşlar o diziyi de biraz izledim ve orada Defne karakteri böyle salaklaştırılmamıştı. Alakası bile yok yani.Bu dizi de belli düzeyde yapın şunu.

Ä°lgili resim

Kimsenin oyunculuğuna vs.ne bir lafım yok.Herkes farklı projelerde gayet iyidir. No 309 dizisinde Demet'in komedi performansı iyiydi.Can Yaman yakışıklı adam o da gittikçe iyiye gidiyor,diğer oyuncular iyi.Ama o Demet'in rolünün aşırı salaklığı çekilecek gibi değil.Ben 1.bölümün sonuna gelemeden sinirlerim bozulmuş bir şekilde ekranı kapattım.Bu diziyi izleyenlerin ne neden sorguladıklarını düşünmüyorum.Sadece güzel kız-erkeğe yoğunlaştıklarını düşünüyorum.Hayır bende bu ikileme bakarım da bu kadarı da abartı.Neyse çok konuştum,kısacası sezon ortasında bitecek bir dizi için çok bile yazdım.

Bu profesyonel yazım için kendimi tebrik ediyorum.Televizyon dünyasını yorumlamaya da adım atmış bulunuyorum.
Hoşbuldum :)

Bunlarda İlgini Çekebilir

3 kişi dedi ki

  1. Haklısın bende tv de bir kaç dakikasına denk geldim ve hayretler içinde kaldım.Şaşırmalı hala tvde kaldığına.

    YanıtlaSil
  2. böyle dizileri ne izliyorum ne de evde izlettiriyorum

    YanıtlaSil
  3. demetin aşırı salak bir rolü üstlenmesine ben de oldukça şaşırdım beklerim bloğuma ben de yorumlarını :)

    YanıtlaSil

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe