İzlenesi Kore Dizilerinden Seçmeler | 5

by - 21:26



Demiştim değil mi size çok çok Kore dizisi izlemeye başladım diye. Kafayı taktım sanırım bu ara. Başka birşey izlemek istemiyorum resmen.Bana neler oluyor!! Acil yardım..Neyse bakalım neler izledim ve nasıllar?


The Great Seducer

Başroldeki çocuğun aşırı seksi ve coolluğuna hasta olmayan yoktur sanırım.Ayrıca başroldeki kız da Red Velvet grubundan aşina olduğumuz tatlı mı tatlı Joy. Diğer 2 yan karakterde oldukça iyi.Konusu ise Tük klişelerini aratmayacak cinste; Kwon Si-Hyun bir iddia üzerine Eun Tae Hee'yi kendine aşık etmeye çalışıyor.Konu bunun üzerine kurulu.Ama dediğim gibi o başrol Woo Do Hwan sayesinde dizi klişeler barındırsa da kendini izlettirmeyi başarıyor. Benim çok severek izlediğim samimi bir gençlik aşk dizisiydi.Joy çok şekerdi.Diziyi izlemenizi tavsiye ederim.
7/10



Ä°lgili resim
Weightlifting Fairy Kim Bok Joo

Başrolde Cheese in trap dizisinde övgüyle bahsettiğim Lee Sung Kyung var.Konu itibariyle klişe gibi görünse de aslında çok sevimli bir dizi olduğundan diğer diziler arasında sıyrılıyor.Kısa bir magazin geçeyim alttan; Bu diziden sonra başroller kısa bir süre de olsa sevgili oluyorlar.Dizinin konusu ise şöyle; Halterci Bok Joo'nun ilk aşık oluşunu konu almaktadır. Yüzücü Jung Joon Hyung ile aynı üniversite de olan Bok Joo'nun aralarındaki ilişkiyi hem de okul hayatlarında sporcuların yaşadıkları nice zorlukları izliyoruz dizide. Dizi tam çerezlik bir dizi.Komedi,aşk,dram ne ararsanız var. Bence izlenilmesi gerekenler arasında.
8/10

lets fight ghost ile ilgili görsel sonucu

Let's Fight Ghost

Konu itibariyle fantastik olan bu diziyi ben çok sevdim.Konusu ne derseniz ise; bir hayalet ve hayaletleri görme yeteneğine sahip olan bir kişi etrafında dönmektedir. Hyun-Ji dünyayı gezen bir hayalettir. Bir gün, büyü ile ruhları öteki dünyaya gönderen Park Bong-Pal ile karşılaşır. Hyun-Ji ve Bong-Pal hayaletlerden çeşitli hikâyeler dinler ve sonra birlikte onları öteki dünyaya geçmelerine yardımcı olur. Gün geçtikçe de bu garip ikili arasındaki yakınlık büyür.Ve anlayacağınız üzere aşka dönüşür.Konu böyle devam ediyor.Benim severek izlediğim bir dizi idi.Bölümler nasıl geçti anlamadım.Yan karakterler sayesinde bol bol güldüm.Bence sizlerde severek izleyeceksiniz.
8/10


fight for my way ile ilgili görsel sonucu
Fight For My Way

Dizi; Eskilerden beri yakın arkadaş olan 4 arkadaşın maceralarını ve aralarında romantik başlayan romantik ilişkiyi konu almaktadır. Dizinin başrolündeki kızı bir türlü sevemesem de dizi oldukça komik bir dizi.Ama yine de ara ara gereksiz sahneler yüzünden diziyi ilerlettiğimi söylemeden geçemeyeceğim.Çerezlik bir komedi dizisi olarak görüyorum bu diziyi de.Çünkü ciddi anlamda komik sahneler var dizide.Bence izlenmeli dizi düşünüyorum.
7/10

Şimdilik benden bu kadar.Yazmaktan yoruldum,yoksa daha 2 postluk daha dizi izledim.Yakında serinin devam yazısı gelicek :)
Şimdilik sevgiyle kalın.

Bunlarda İlgini Çekebilir

1 kişi dedi ki

  1. Kore ve Hint filimleri çok seviliyor ama ben pek takip edemiyorum bir de sanırım ilgimi hiç çekmiyor :D bende beklerim bloğuma yorumlarını www.kozmetikpsikolojisi.com

    YanıtlaSil

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe