NYC Big Bold 24H Maskara

by - 02:18

Merhabalar,
Bugün deneme amaçlı aldığım bir maskaradan bahsedicem. İndirim döneminde rimel ararken karşıma bu rimel çıktı. İnternette hakkında güzel yorumlar gördüğümü hatırlıyordum.Fiyatı da gayet uygun olunca aldım. Bu serinin farklı farklı renklerde çeşitleri de bulunmakta.
Maskaranın fırçası kıl formunda. Aslında benim kirpiklerime kesinlikle bu kıl fırçalar iyi gelmiyor, daha doğrusu etkisi pek fayda etmiyor. Daha çok plastik fırçalar kullanma taraftarı olsam da dediğim gibi uygun fiyatlı olunca aldım.Oldukça kıvamlı bir yapıya sahip ayrıca rimel. Sürdüğümde  kirpiklerime hacim verdi fakat uzatma vaadini yerine getirmedi.Ayrıca rimelin şöyle bir sorunu var ; rimel çok kıvamlı bir yapıya sahip olduğundan sanırım, belli bir süre sonra göz kapağınıza bulaşma yapıyor.Bu kesinlikle sinir bozucu bir durum.

Ben rimelden istediğimi alamadım; neden derseniz de benim kirpiklerim az ve kısa olduğundan kirpiklerimde çok etkisi olmadı.Ama sizin kirpikleriniz uzunsa belki sevebilirsiniz. Bilemiyorum. Ayrıca 1 kat sürdükten sonra tekrar sürmeyi denemeyin çünkü topaklanma yapıyor kirpikte.

Demem o ki ben sevemedim.Tekrar almam.Şuan da sevdiğim Note'un fırçasıyla uyguluyorum süreceğim zaman bu rimeli.Ben indirimden 7 tl gibi bir fiyata aldım.

Şimdilik benden bu kadar,
Sevgilerimle.

Bunlarda İlgini Çekebilir

1 kişi dedi ki

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe