Şekersiz Sağlıklı Yaşam I

by - 03:14

Ä°lgili resim

Blogumun isminin pamuk şeker olup böyle bir başlık atmam çok ilginç oldu ama hayatımda kendimce dönüm noktası olacak bir noktadayım.Bundan böyle blogumda sağlıklı yaşama dair yazılar göreceksiniz. Karbonhidratı da bırakmaya çalışıyorum.Çünkü vücudumuzda bu karbonhidrat şekere dönüşüyor.İlk olarak şekersiz yaşam derken aklınıza tatsız tuzsuz bir yaşam gelmesin. Ben yapay şeker,tatlandırıcı katkılı paketli ürünlerden bahsediyorum. Hayatımdan olabildiğince paketleri gıdaları çıkardım.Bu kararı vermemdeki en büyük nedeni ise şu; yediğim o zararlı ürünlerin aslında nasıl birer zehir olduğunu bir kaç arkadaşımın anlatması ve benim de bunun üzerine baya bir araştırma yapıp anlamam ile oldu.

Evet bundan böyle hayatımdan paketli gıdaları çıkartarak doğal şeker olan ürünlere yöneldim.Örneğin size hayatımda hangi yiyeceklerden vazgeçip alternatif olarak ne yediğimden bahsedeyim biraz.Yani tabi ki de benim de canım gecenin bir yarısında çikolata yemek atıştırmalık yemek istiyor.

Şeker ----> Hurma
Çikolata ----> Bitter Çikolata(Kakao oranı %70 olan ) (çok çok nadiren tüketiyorum)
Ekmek ----> Tam buğday ekmeği
Abur cubur ----> Evde kendim yaptığım diyet tatlılar(hurma ve balla tatlandırılmış)
Gevrek ----> Yulaf lapası 
Nutella ----> Fıstık ezmesi(kendi ev yapımım)
Kakao ----> Keçiboynuzu tozu
Un ----> Tam buğday unu,Yulaf unu,Nohut unu

şekersiz hayat ile ilgili görsel sonucu
Ve böyle say say bitmeyen bir çok alternatif daha var. Artık kendimce sağlıklı tarifler oluşturuyor ve tüketiyorum. Sağlıklı yaşamak o kadar rahatlatıcı birşey imiş ki insanın yüzünden bile anlaşılıyor bu. Vücuduma güzel bakacak iken bunca zaman kendi vücuduma eziyet etmişim adeta. Hiçbir şey sağlıktan önemli değil. Ben beynimde bu olayı bitirdim sanırım. Gerçekten şimdi sizin ilginizi bile çektiyse hemen araştırın ve eminim ki sizde bu hayatı benimseyeceksiniz. 

Ne zamandır bu yaşamı uyguluyorum diye merak edenlere ise yaklaşık 3 haftadır bu yaşamı hayatımda benimsedim.Bu yolda nasıl ilerlediğimi görmek isteyenler için bundan sonraki yazılarımda kendimce tariflerimi , hangi ürünleri sık tükettiğimi yazmaya çalışacağım. Şimdilik sizlere ön fikir olması için birşeyler yazdım.

Siz ne düşünüyorsunuz şekersiz yaşam hakkında?

Bunlarda İlgini Çekebilir

0 kişi dedi ki

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe