Loreal Paris Şeker Peelingi Siyah Nokta Karşıtı

by - 22:28

Merhaba,
Televizyon reklamlarını Hande Erçel'in süslediği oldukça popüler bir ürün haline gelen Loreal Paris'in türlü türlü maskelerinden bugün siyah nokta karşıtı olanı,yani kivili versiyonunu sizlere yorumlayacağım.İçeriğindeki kivi tohumları ve %100 doğal içerikli 3 şeker siyah noktaları derinlemesine temizlerken aynı zamanda gözeneklerinin içinde biriken yağı ve kiri de temizlemeyi vaat ediyor.

Ürünü temiz ve kuru cildimize uyguluyoruz.Daha sonra ben 10 dakika cildimde bekletiyorum ürünü.Ama siz direk cildinize masaj hareketleriyle peelingi yedirip,ılık suyla durulayabilirsiniz. Zaten 10 dakikadan sonra ürün cildinizde akmaya başlıyor.

Ürünün mükemmel bir kokusu var.Yememek için kendinizi zor tutabilirsiniz.Haftada 3 kez kullanılması tavsiye ediliyor.Ben haftada en fazla 2 den yanayım.İçerisindeki şeker taneleri cildimi çizmedi.Ürünü sürdükten sonra cildinizde hafif bir yanma olacaktır.Ben bunu doğal karşıladım.Fakat hassas ciltliler direk durularsa çok da sorun olmaz diye düşünüyorum.Ya da en temizi onlar bu üründen uzak dursunlar.



Ürünün vaatlerini gerçekleştirmediğini sizlere belirtmek isterim.Siyah noktalara etkisi vs. yok.Ama cildinizi güzel nemlendiriyor,parlatıyor ve ferahlık veriyor.Ben vaatlerini gerçekleştirmediği halde maskeyi çok sevdim.Almanızı tavsiye ederim.İndirimsiz fiyatı 40tl iken indirimle 25tl gibi bir fiyatla alabilirsiniz.

Serinin başka çeşitleri de bende mevcut.Yazıları yakında gelicek. 
Şimdilik benden bu kadar,
Sevgilerimle.

Bunlarda İlgini Çekebilir

0 kişi dedi ki

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe