Tag: Kitap/Yazar İsimlerinin Baş Harflerinden Blog/Blogger İsmi

by - 20:55


Part Of The Book blogunun sahibi beni taglemiş :D Böyle sanırım.Çok teşekkür ediyorum.Adından da anlaşılacağı gibi kitap yada yazar isimlerinin baş harflerinden blog yada blogger ismimi yazıcam.Bende kendi ismimi yazmaya karar verdim."Merve" Ama birtürlü bulamadım.Özellikle V harfinde zorlandığımdan en sonunda pes ettim. 

Bende Kalemimden Yazılar blogunu tag'liyorum.Valla kolay gelsin canım çok zor işin :)


Bunlarda İlgini Çekebilir

4 kişi dedi ki

  1. balzac - vadide ki zambak . okursan mimi öyle tamamlayacaksın anlaşılan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla elimden bu kadarı geldi :D sende yapta mimi görelim bir o zaman

      Sil
  2. Ben blog ismimi yazabildim. Gerçekten çok eğlenceliydi. Teşekkürler :)
    http://kalemimden-yazilar.blogspot.com.tr/2014/11/tag-kitapyazar-isimlerinin-bas.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Asıl ben teşekkür ederim cevapladığın için :)

      Sil

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe