Kimi Dinliyorum ; Levent Yüksel

by - 02:43

levent yüksel ile ilgili görsel sonucu

Bu başlığımın on ikinci konuğu ; Levent Yüksel

Levent Yüksel'i bilmeyen yoktur sanırım.Eskilerin bir nebze babası olan Levent Yüksel bence muhteşem bir sese sahip.Daha doğrusu şarkıları bir harika.Eski şarkılarından bir düzine şarkı var şuan bile aklımda.Levent Yüksel'i aklıma saran şarkısı ise Medcezir dizisinde Serenay&Çağatay ikilisinin söylediği Beni Benimle Bırak şarkısı.Aslında şarkı ona ait değil o sonradan seslendirmiş ama ben en çok onun yorumunu sevdim.Ne muhteşem bir şarkıdır o.Onlardan dinleyince şarkıyı ne kadar özlediğimi farkettim.

İlk albümü olan Medcezir; muhteşem şarkılarla dolu olan bir albüm.Albüm 90'ların klasik albümleri arasında.Albümde Sezen Aksu imzalı bir çok şarkı var.Zaten bilmeyenleriniz için söyleyeyim Levent Yüksel Sezen Aksu'nun yetiştirdiği bir isim.İlk albümden 2 parça seçtim,dinlemeniz için şimdilik.Kesmeyenler youtube'dan açıp Levent Yüksel'in eski şarkılarına dalabilirler.Ben Medcezir ve Kadınım .İkisini de sonradan birçok isim seslendirdi ama orjinali en güzeli diyorum.Medcezir şarkısı hele ne muhteşem bir şarkıdır o öyle.Daha albümdeki Yeter ki Onursuz Olmasın Aşk ,Bu Gece Son,Tuana gibi şarkılar da vardı ama yazı uzun uzadıya oluyor diye koyamadım.

2.albümü olan Levent Yüksel'in 2.CD'sinde ise bildiğim çok şarkı yok açıkçası.Sadece Zalim şarkısı aklımda yer etmiş.Hatırlamayanlar için onu hatırlatayım.Üçüncü albümü olan Adı Menekşeler albümünde ise aslında çok yakından bildiğimiz bir şarkısı var; Hakim Bey.Mehmet Erdem'den dinlediğimiz şarkı günümüzde oldukça popüler.Siz hangisinin yorumunu beğendiniz bu arada? Ben Mehmet Erdem'den yanayım gibi.

levent yüksel aşkla ile ilgili görsel sonucu
Dördüncü albümü Aşkla,beşinci albümü ise Uslanmam adlarını taşıyor.Altıncı albümü ise Kadın şarkıları adını taşıyan aslında adından da anlaşılan kadın sanatçıların seslendirdiği muhteşem eski parçalar var.Biri de benim bayıldığım Nükhet Duru,Zuhal Olcay gibi isimlerin seslendirdiği Beni Benimle Bırak şarkısı.Ya ne muhteşem bir şarkıdır bu.Medcezir de duyduğumdan beri peş peşe baya bir dinledim. O kadar yalın ve içten bir şarkı ki bilmiyorum yani.Muhteşem albümde Unutama Beni,Ayrılmam gibi muhteşem parçalar da var.Onları da dinlemeyi unutmayın.Sonradan çıkan iki albümü daha var.Sonuncusu 2012 yılında çıkmış.

Levent Yüksel'le eskilere gitmek isterseniz hemen uçun derim.
Ben yine eskilere daldım bile.
Sizde benim gibi eski şarkılara hayran olanlardansanız Beni Benimle Bırak ve Medcezir şarkılarıyla başlayın dinlemeye.
Herkese keyifli dinlemeler

Bunlarda İlgini Çekebilir

1 kişi dedi ki

  1. En iyi albümü Med Cezirdir bende... Bir de Kadın şarkıları albümünü çok sevmiştim ♥

    YanıtlaSil

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe