Bitenler / Çöpe Gidenler * 12

by - 18:09

Merhabalar,
Bu hafta vize haftam olduğu için dolu dolu yazılar yazamıyorum size.Ama bir bitenler yazısı yazma isteğim geldi.Yer açılsın diye biraz da tabi.Az ve öz ürünlerden bitti bu sefer.Çoğunu çok severek kullandım.Şimdi ürünler hakkındaki yorumlarımla birlikte neler bitirdim bir ayrıntılı bakalım?


-Maybelline Dream Pure BB Krem ; İlk başlarda ürün konusunda kararsız kalsam da sevdiğim bir ürün oldu kendisi.Sivilceye filan neden olmadı.Kapatıcılığı filan da gayet iyi.Bence alıp deneyin.Şimdilerde Garnier'ime geri dönmüş bulunuyorum :)

-Sexy Mama Pudra ; Bayıldığım bir pudra bu.En sevdiğim pudradır.İndirimde tabiki de yine stokladım.Resimde de görüldüğü gibi bir haftalık filan kullanımlık filan daha var.Az kaldı yani bitmek üzere.Eğer transparan pudraya ihtiyacınız varsa cildiniz sizinde yağlıysa koşun alın derim.

-Body Fantasies Sprey ; Çok sevdiğim bir spreydi.Şişe şişe depoluyorum her seferinde Gratisten.Kalıcılığı filan da oldukça iyiydi.Çantaya sürekli attığım için çabucak bitiyor.

-Toni Guy Sprey ; Bu spreyin hep küçük boyunu alıyorum nedense.Büyüğüne elim gitmiyor bir türlü.Çok güzel bir sprey.Denizden çıkmış gibi olmasam da saçlarıma verdiği etki hoşuma gidiyor.Tekrar alırım.



-Cyrene Şampuan; Açıkçası pek uyuşamadığım bir ürün bu.Yani organik şampuanları kullanmayı seviyorum ama köpürmüyorlar kardeşim.Sonra kafam yıkanmamış gibi hissediyorum.Cyrene'in saç kremini daha bitiremedim.Ona başka bir şampuanla devam etmekteyim.O da biter 1 haftaya.Ben Schwaskopf şampuanıma geri döndüm bu arada.Çok mutluyuz :D

-Avon El Kremi; Amaan el kremi işte kullanıyon kullanıyon bitiyor.Kokusu da iyiydi.

-Dove El Kremi; Kışın yine bol bol el kremleri bitirmeye başladım.Dove'u seviyorum el kremlerinde filan başarılı.

-Apandaks Temizleme Pedi ; Sürekli Bim'den edindiğim bir ürün.Nasıl olsa yine Bim'de gezilirken bir tane çantaya atarım.


Benim bitenlerim bu kadardı.Sınavları olanlara valla Allah kolaylık gelsin..Arada beni takip etmeye devam edin.Yazmaya çalışıcam 2-3 günde bir fırsat buldukça.Hergün 2 şerli 3 erli sınavlarım var.Artık kısmet.Siz bana dua edin :)

Herkese sevgilerimle,
Bu arada siz neler bitirdiniz ?

Bunlarda İlgini Çekebilir

8 kişi dedi ki

  1. kesinlikle denizden çıkmış gibi yapmıyor =) Cyrene nin şampuanlarını merak ediyorum, elimdekiler biyince denemek için alacağım. Bir sürü şey bitmiş..Gelsin yeniler =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. valla benim saçlar da pırasa gibi olduğu için benimki de olmuyor :D ben şampuanı sevmedim pek ama sen belki seversin .aynen gelsin yeniler :D

      Sil
  2. Sexy Mama benim de çok severek bitirdiğim bir ürün. Özellikle yağlı ciltler için olmazsa olmazlardan.
    Toni&Guy'in bu spreyini önce küçük almıştım. Dalgalarını sevince büyük boyunu aldım. Tek kötü yanı saçları biraz kurutması

    Yeni "Bitenler"de görüşmek üzere :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle vazgeçilmezim.bende kurutma gibi bir sorun olmadı.belkide saçlarım çabuk yağlandığı içindir :D .görüşmek üzere canım

      Sil
  3. Eskiler gitsin gelsin yeniler :)

    Bu arada blogunu takibe aldım.

    Benim bloguma da beklerim henüz çok yeni 4 günlük bir blog http://pembemakyajcantam.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. en kısa zamanda uğricam canım :) hayırlı olsun

      Sil
  4. Sexy Mama pudrayi merak ettim :D hangi pudra kullanirsam kullanayim simdiye kadar bir kac saat icinde kesin yine anlim parlamaya basliyor, bunu halledebilen bir pudra bulursam asla birakmiyacagim ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle kullan canım işe yarayacaktır eminim ki.Benim cildim çok yağlı ve işe yaradı.bence vazgeçilmezin olacak bu pudra :D

      Sil

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe