Sinemada ; Yıldızlararası

by - 11:21

Sinemaya çok sık gider oldum bu ara.Mükemmel filmler var vizyonda.Az sonra Açlık Oyunlarına  gidicem örneğin.Onun yazısını da 2 güne kadar yazarım merak etmeyin.Şimdi bu gittiğim Cristopher Nolan'ın mükemmel şaheserini anlatmak istiyorum.Açıkçası filme giderken o kadar ön yargılıydım ki sizlere anlatamam."Çok kötü bir film ,off sıkıntıdan ölücem,gitti paralar"diye yakınıp yakınıp durdum.Sonra bir yorum okudum boyutlarla ilgili.Dördüncü boyut zamanlarla ilgili,biz üçüncü boyutuz falan diye ilgimi çekti sonrada.Filme girdik ve filme adeta bağlandım.Film 169 dakika.Evet baya uzun ama keşke daha da uzatsalarmış :D

Filmin başrollerinde Oscar ödüllü Matthew McConaughey  Anne Hathaway gibi isimler var.Film Dünya'nın yokolma tehlikesiyle karşı karşıya kalması nedeni ile başlıyor.Derken yeni keşfedilmiş bir solucandeliği, tüm insanlık için umut olur. Buradan geçip boyut değiştirerek daha önce hiçbir insanoğlunun erişemediği yerlere ulaşmak ve insanoğlunun yeni yaşam alanlarını araştırmak ise bir grup astronot-kaşife kalır. Bu kaşifler, geçen 1 saatin dünyadaki 7 yıla bedel olduğu ortamda hem hızlı ve cesur olmak zorunda kalacaklardır. 

Benim şimdiye kadar izlediğim en mükemmel filmler arasında ilk 10 da yerini alır bu film.O derece adından söz ettirdi bence.Görsel efektler olsun kurgu olsun sonuna kadar sürdü gitti film.Filmi size saatlerce övebilirim.Bence kesinlikle izlemeniz gereken bir şaheser.Fizikle uğraşanlar filan filmi sevmemiş olabilir çünkü fizik kurallarına aykırı imiş.Ama beni çokta ilgilendirmez ,ben inandım arkadaş.Uzaya ilginiz olsun olmasın bu filmi izleyin.Muhteşem efektler,ses sistemi,görsellikler had safhada idi.Filmde arada ağlamaklı sahneleri unutmamışlar,yani o Matthew'ın duvarları(?) yumruklaması(-spoiler vermedim pek filmi izleyenler anlar) o sahne de özellikle duygulandım.Gözlerim yaşardı.Hiç sıkılmadan bir 169 dakika daha izlerdim filmi.

Valla başroldeki Matthew McConaughey'in performansına bayıldım hasta oldum.Arada gözlerim doldu dediğim gibi hani.Sonunu pek anlamamış olsam da filmin,cidden sonunu anlamadım ben.Yani anlayan biri varsa çok -spoiler vermeden bir anlatıversin :D O küçük kızın geleceğini oynayan kadında süperdi ve tabiki de küçük kız da süper oynamıştı.Anne den bahsetmeden geçmiyim.İyiydi ama ben pek sevmedim bu kadını bu filmde.Eğreti durmuştu hani.Olmasa da olurdu,ama oldu noldu bişi olmadı.Özellikle olayların birbiriyle bağlanış biçimini çok sevdim.Yurda gelince ilk iş konuları araştırmak oldu işim.Benim çok ilgimi çekti konu.Christopher Nolan bir kez daha gönlümü kazandı.Başyapıt olmaya aday bu filmi kaçırmayın derim .Hiçbir yoruma aldanmayın ve kendinizi uzayın dünyasına kaptırın.



Siz haftasonu ne izleyeceksiniz?

Bunlarda İlgini Çekebilir

9 kişi dedi ki

  1. Ayy hala izleyemedim ve meraktan ölmek üzereyim. Harika anlatmışsın daha da çok merak ettim :)

    YanıtlaSil
  2. ben de çok beğendim filmi keşke çocuklar babalarıyla biraz vakit geçirebilselerdi yaa :(

    YanıtlaSil
  3. Benimde çok beğendiğim bir film oldu. :)

    YanıtlaSil
  4. Ay benimde çok bayıldığım hayatımın filmi diyebileceğim bir filmdi.Gelene geçene bak buna gidin demekten dilimde tüy bitti o derece :)
    Zaten solucan delikleri kara delik paralel evren falan en sevdiğim şeyler bu film de tuz biber oldu yani :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. valla benim de sevdiğim şeylermiş öğrendiğim iyi oldu :D bende her sinemaya gitcek olana sende git kesin git diye ısrar edip duruyorum :D

      Sil
  5. çok güzel ve içten bir yorum teşekkürler

    YanıtlaSil

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe