Rimmel London Exaggerated Eyeliner

by - 16:23

Rimmel London'un eyelinerından bahsedicem bugün .Watsons'tan indirim dönemlerinden birinde edinmiştim bunu.Bende ki 001 numarası.Başka rengi var mı hatırlamıyorum.Bunun özelliği %100 siyah görünüşü olması.Fırçasının kullanımı oldukça kolay.Ucu dipliner ucuna çok benziyor,süngerimsi bir yapısı var.Ve denildiği gibi oldukça simsiyah bir görüntüsü var ,ıslak bir görüntü bu.Ben pek sevemedim o ıslak görüntüyü açıkçası.


Ürünün kalıcılığı ise gerçekten iyi.Hemen kuruyor,göz kapağına bulaşma filan yaşamadım.Kalın uçlu bir eyeliner,tırtıklı çizgilenmeler filan yaşamıyorsunuz.O yönden güzel.İçinde bir adet bilye var,kurumasını engelliyor,sallayın yani bol bol kurumasın.Göz kapaklarınız çok aşırı yağlı değilse sorun yaşayacağınızı zannetmiyorum ama aksi halde akma yapabilir.Çünkü bazı eyelinerlar gibi zorla çıkmıyor gibi bir durum söz konusu değil,ıslak mendille ilk silişte bile çıkıyor.Ama gün içinde akma filan yapmadı benim ki şimdiden size söyleyeyim.

Fiyatı da gayet uygun bir ürün.15 tl civarı Watsons'larda satılıyor.Başarılı performansıyla denenmeyi hakediyor diye düşünüyorum.

Kullananlarınız varsa siz nasıl buldunuz?


Bunlarda İlgini Çekebilir

0 kişi dedi ki

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe