Max Factor Skin Luminizer Miracle Fondöten 55 | Aydınlık Görünüm Veren Fondöten

by - 21:43

Pehhh...
İlk yazıma bu bayılarak aldığım ,hatta kısa bir süre kullandığım ürünle başlamak istiyorum.Malumunuz yeni moda aydınlık görünüm veren,doğal ışıltılı ürünler...Ki benim cildimde kışın oldukça kuru olduğu için daha çok nemli özellikte bir fondöten arayışına girdim ve Gratis'te görevli bana bunu oldukça methetti. Bende 55 Numara olan Beige rengini aldım. 

Ambalajı cam gibi görünse de aslında plastik.Toplamda 5 renk seçeneğine sahip.İçerisinde B ve D vitaminleri içerdiğinden bakım yapma özelliğine sahip bir fondöten.Yapısı gerçekten çok güzel , kaygan ve kolayca ciltle bütünleşen bir fondöten. Yüzünüz rengini eşitler,kapatıcılığı orta düzeyde.İçeriğinde paraben var.Yağlı ciltler için pek ideal bir fondöten değil ama. Ben nemlendirici üzerine sürdüğümde bile yağlı bir görüntü ortaya çıkmadı. Kalıcılığı ise biraz az,tazelemeniz gerekebilir.Adeta fondöten uçuyor bir süre sonra.



Orada denediğimde renk cildime tam oturdu. Öyle parıl parıl durmuyordu,tam cildimin rengindeydi. Yani bildiğiniz benim için üretilmiş bir fondöten bulmuştum sonunda.Eve geçtim ve yaklaşık 2 hafta kadar sıkı bir şekilde tükettim ürünü.Şimdi yalan yok.Ama nasıl 2 hafta geçti ve ürün yüzümde 5dk dan sonra gittikçe koyulaştı.Boynumla arasında dağlar kadar sarı ton farkı vardı. Kesinlikle nefret ettim,sinir oldum. 




Nasıl bu kadar bitirdin diye soranlara ise en açık renk kapatıcı ile karıştırıp öyle kullandım. Max Factor'un fondötenlerinin hepsi gözümde bitti sanırım.Bir tane daha aldım bundan sonra.Onun yazısı da gelicek. Demem o ki almayın arkadaşlar bunu, oldukça koyulaşan,kararma yapan ve hemen akan bir fondöten.Kesinlikle bir daha almayacağım bir fondöten kendisi.Fiyatı normalde 88tl iken ben 40tl gibi bir fiyata aldım sanırım indirimle.


Siz bu fondöteni nasıl buluyorsunuz? 

Bunlarda İlgini Çekebilir

1 kişi dedi ki

  1. ben ne yazık ki fondöten kullanamıyorum çünkü akne yapıyor blog ziyaretini bekliyorum :D

    YanıtlaSil

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe