Ekonomik Alışveriş İçin ; A101

by - 12:00

A101, 19 Ocak 2017 perşembe A101 fırsatları ve A101 aktüel ürün katalogları
Ekonomik Alışveriş İçin Hangi Marketi Seçmeliyim?

Gıda, temizlik malzemeleri, kişisel bakım ürünleri derken her ailenin aylık zaruri alışveriş giderleri hatırı sayılır bir meblağı buluyor. Bu nedenle ekonomik bir alışveriş için market seçiminin önemi kendini çok daha fazla belli ediyor. Elbette Türkiye’de çok sayıda marketler zinciri mevcut ve hemen her market belirli ürünlerde indirimler uyguluyor. Ancak A101 her daim indirim uygulayan bir market olunca, ekonomik alışveriş peşinde olanlar rotasını bu markete çeviriyor.
Uzun süre marketlerdeki indirim reyonlarına göz atmaktan yorulan biri olarak A101 marketi yeni keşfettiğimi söyleyebilirim. Aslında www.a101.com.tr adresine göz attığımda fiyatların bu denli düşük olduğunu fark ettim. Web sitesinde kampanyalar hakkında bilgiler de bulunuyor. Perşembe günleri düzenlenen ekstra indirim kampanyasında her hafta ürünler değişiyor. Mutlaka evin ihtiyacı olan bir ürünü çok daha uygun fiyata satın alma şansını yakalayabiliyorum.

Ä°lgili resim
Ekonomik Alışverişle Bütçe Tasarrufu Zor Değil!

Bu arada A101 marketin mobil uygulamasının olduğunu da yeni öğrendim. Artık telefondan indirimleri daha kolay takip edebiliyorum. En yakın A101 marketin nerede olduğunu da gösteriyor. Çok gezen biri olarak gittiğim her yerde ihtiyaçlarımı daha ucuza alabilmemi sağlayan bir uygulama olduğunu söyleyebilirim. Perşembe günü kampanyaları ya da “çok al az öde” kampanyalarını da telefonumdan rahatlıkla takip edebiliyorum ve ürünleri tükenmeden ucuza alabiliyorum.
Aslında alışveriş için ayırdığınız bütçeden tasarruf yapmanız çok zor değil. Sadece belirli ürünlerde değil, tüm ürünlerde indirim uygulayan adresi keşfetmek yeterli olabiliyor. Bu noktada A101 çok geç keşfettiğim bir market oldu. Daha önce her alışverişe çıktığımda birkaç marketi gezmek zorunda kalıyordum. Oysa buna hiç gerek yokmuş. Bu arada market görevlileri de çok güler yüzlü ve yardım sever.

Sonuç olarak şahsi fikrim ekonomik alışveriş için en iyi marketin A 101 olduğu yönünde. Herhangi bir markanın herhangi bir ürününü farklı marketlerdeki fiyatı ile kıyasladığınızda aradaki farkın ekonominize nasıl yansıyacağını tahmin edebilirsiniz. Basit bir hesaplama ile aylık ne kadar tasarruf yapabileceğinizi öğrenmeniz de mümkün. Amerika’yı yeniden keşfetmeye hiç gerek yok. Eğer amacınız alışveriş için daha az bütçe ayırmaksa rotanız belli. 

Bunlarda İlgini Çekebilir

1 kişi dedi ki

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe