Golden Rose Velvet Matte Ruj 06

by - 12:44

Merhaba!
Bugün ki yazmayı seçtiğim ruj yine Golden Rose'dan bir renk. Renk turuncumsu bir narçiçeği kırmızısı rengi. Oldukça iddialı bir renk. Rengin özellikle buğday tenlilere çok yakışacağını düşünüyorum . Mat olduğu için rengi daha bir güzel duruyor bence.

Rujun numarası 06. Ambalajı bildiğimiz mat serisinin ambalajından.Yazlık bir renk olsa da güneşi gördüğümüz anda hafifçe sürebiliriz diye düşünmeden edemiyorum.Kesinlikle çok cart bir rengi yok. Esmerlere pek yakışacağını düşünmüyorum.Buğday yada beyaz tenlilere yakışacaktır. Ben buğday tenliyim. Baya bir sevdim.Sizlerinde seveceğini düşünüyorum.Yapısı da gayet güzel,nemlendirmesi filan çok iyi.

Fiyatı 15-16 tl civarı olan indirimle 10tl ye bile alabileceğiniz bu ruja bayılmamak elde değil.
Şimdilik sevgilerimle :)
Bu arada günden güne kan kaybı yaşıyoruz blogda, hiç bir yere gitmeyin.
Blogda çok güzel süprizlerim olucak yakında.

Bunlarda İlgini Çekebilir

2 kişi dedi ki

  1. güle güle kullanın blog ve instagramdaki çekilişime bekliyorum :)27 numaralı velvet mattede var :D

    YanıtlaSil

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe