Deborah 24 Ore Absolute Volume Maskara

by - 16:36

Merhaba!
Bugün Deborah  markasının tombul bir fırçasını tanıtacağım. Maskaranın vaadi kirpiklere dolgunluk ve hacim katmak. Maskaranın fırçası benim sevmediğim kıl fırçaya sahip. Fakat çok övüldüğü için denemem gerektiğini hissettim. Islak yapıda bir rimel bu, yapısı ise ise çok sulu değil orta kıvamda. Maskaranın ambalajı dediğim gibi tombul.

Benim kirpiklerim az ve kısa. Hacim vermesi yönünden iyi bir ürün.Orta düzeyde bir hacim veriyor. Siyahlık vermesi de çok iyi. Ama kirpiklerimi uzatmadı ürün. Benim çok kısa olduğu için de olabilir bu. Ayrıca ürünü 2-3 kat uyguladığımda kirpiklerimde yapışma gördüm. Dökülme gibi bir sorun yaşamadım şimdiye kadar. Kirpiklerimden kolayca çıktı, temizlenmesi kolay bir ürün. Ürünle benim en yakın arkadaşlarımdan biri aşk yaşarken ,benim için orta düzeyde bir rimel oldu. Fiyatı da çok uygun olmadığı için açıkçası tercih edilesi bir ürün gibi gelmedi bana.Benim sevmemem kirpik yapısından büyük ihtimalle.


Rimeli fiyatına göre pek sevemedim anlayacağınız.Kirpiklerinde görelim bir de diyenler için sonradan bir ekleme yapacağım.Kusuruma bakmayın :)
Ürünün fiyatı 37 - 40 tl civarı.Watsons'lardan edinebilirsiniz.

Bunlarda İlgini Çekebilir

0 kişi dedi ki

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe