Golden Rose Velvet Matte Ruj 05

by - 14:59

Yine Golden Rose koleksiyonlarımı ortalığa sermiş bulunuyorum. Yani paylaşımlarımdan sıkılmazsınız umarım.Bugün bayıldığım bir seri olan Velvet Matte serisinden turumcumsu bir şeftali rengi. Özellikle esmer tenlilere yakışacağını düşündüğüm rengi değişiklik olsun diye almış bulunmuştum bende.

Ben açık buğday tenliyim. Rengin bende kötü durmadığını düşünüyorum .Ama dediğim gibi açık tenlilere daha daha güzel olur. Rengin içinde hafif bir kahvelik de mevcut fakat dudaklarda çok doğal duruyor.
Bu seriyi bilmeyenler için ise yapısından bahsedeyim biraz. Benim şimdiye kadar denediğim mat rujlar içindeki en iyi yapısı olan seri bu seri. Mat rujlar genelde dudak aralarına tam olarak dolmuyor,boşluk oluşturuyor,dudakları nemlendirmiyor filan. Bu seri mükemmel nemlendiriyor,dudak aralarında filan bir sorun olmuyor. Yumuşacık bir yapısı var.Herkesin edinmesi gereken bir renk var seride. Benim gibi çoğu rengi de edinebilirsiniz tabi.

Rengi bahar-yaza daha uygun gibi dursa da bence her mevsimde iş görür. Benim çok sevdiğim bir renk. Sizler bu rengi nasıl buldunuz? Fiyatı 15tl civarı heryerde , 10tl ye bulursanız bana da yazın arada düşüyor fiyatı.Bende kaçırmayayım o fiyata yani.


Bunlarda İlgini Çekebilir

5 kişi dedi ki

  1. Açık Tenli olarak o zaman bir bakıyım bu ruja :))

    YanıtlaSil
  2. Golden Rose'un bu serisi zaten evime incir ağacı dikti. Çok güzel renk güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dimi amaaa :D valla nerdeyse tüm renkleri almışım.

      Sil
  3. rengi çok güzelmiş gerçekten

    YanıtlaSil

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe