Flormar Deluxe Cashmere Stylo Ruj | DC23

by - 02:05

 Merhaba!
Bu ara indirimler oluyor baya. Alacaklarımın yarısını alsam da biraz daha var. Hepsini bir tane daha neler aldım yazısında toplayacağım. Şimdiden yazayım istedim. Bu rujda benim günlük hayatta sık sık tercih ettiğim,çok sevimli bir rengi olan pembiş bir ruj.Oldukça şık bir ambalaja sahip.Altın renkli,silindir şeklinde bir ambalaj.

Dudakta mat bir bitişe sahip olsa da dudakta oldukça doğal ve güzel duruyor. Kalıcılıkları orta derecede. 2-3 saat sizi idare ediyor. Tazelemek gerekiyor anlayacağınız. Kuruma filan yapmıyor dudaklarda,nemlendirmesi oldukça iyi. Rengini size kısaca açıklamam gerekirse çok uzun sürecek kısa değil söyleyeyim. Çünkü renk kiminde kırmızımsı vişne çürüğü gibi dururken bende koyu pembe ama çok doğal bir pembe gibi duruyor.Dudaklarınızın rengi hafif koyuysa doğal bir pembelik katıyor bendeki gibi.

Ben bu rengi çok seviyorum.Sizlerde bu renk arıyorsanız bir deneyin derim.
Hele ki şimdilerde indirim var. 18,25tl gibi bir fiyatı vardı.
Siz bu seriyi nasıl buluyorsunuz?

Bunlarda İlgini Çekebilir

0 kişi dedi ki

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe