13. Sonsuz Kitap Mutluluğu Blog Turu : Rüyalar Gerçek Oldu || Müjde Aklanoğlu - Kitap Yorumu

by - 19:40

Merhabalar!
Geçenlerde ilk kitabını yorumladığım serinin ikinci kitabını yorumlamaya geldi sıra. Ben ikinci kitaptan daha çok sevdim bu kitabı,itiraf edeyim. İki kitapta oldukça kalındı. Ben kitapların kalınlığını normalde pek önemsemem ama sınav vakitleri böyle bir sorunsal oluşuyor.Ama kitapları boş vakitlerimde hemen bitirdim.Bu kitabı da 3-4 günde bitirmiş bulundum.Oldukça akıcıydı.

İlk kitapta Rüya ve Şahin'i çok yakından tanıdık.Şimdi ikinci kitapta birlikte Karadeniz'e bir yolculuğa çıkıyorlar.Aileyle tanışma diyelim.Karadenizli olduğum ve burada yaşadığım için kitap tam bizim buraları anlattı bana. Buram buram Karadeniz kokuyordu kitap. Şiveler olsun,olaylar olsun Karadeniz insanıyla bir kez daha güldüm.Olaylara derinlemesine girmeden anlatmaya çalışıyorum ama kitap gerçekten çok sarıyor bir yerden sonra.

Betimleme konusuna gelirsek ise bu kitapta daha az yer verilmişti. Çok keyifli ve eğlenceli bir kitap olmuştu bence.Rüya ve Şahin'in hayatına bu kitapta daha derinden bakıyoruz diyebilirim sizlere. Eğlenceli kitap arayışında olanlara tavsiyemdir okuyun,okutun.
Bu turumuz da böylece bitti.
Olimpos yayınlarına ve sevgili yazarımıza Müjde Aklanoğlu'na teşekkür ederiz.
Sevgilerimle

Bunlarda İlgini Çekebilir

0 kişi dedi ki

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe