Wet'n Wild | Cinnamon Spice Ruj

by - 17:51

Geçen günlerde Gratis alışverişimi hatırlarsınız belki.Ordan edindiğim bu ruj kesinlikle favorilerim arasına girdi.Biliyorsunuz mat rujları ayrı bir seviyorum.Dudakta daha güzel durduğunu düşünüyorum .Bu sıralar da koyu renk ruj arayışındaydım.Tabi ki de Cherry Bomb arıyordum ama bulamadım ne büyük ilginçliktir ki! En sonunda bu ruju buldum.Rengi çok güzel.Kiremit alt tonlu bordo rengi bu ruj.Kesinlikle tam bir kış rengi.

Koyu renk rujları akşam tercih edenler bu ruja bayılacaklar bence.Ben sabah-akşam farketmediği için günlük kullanıyorum bu ruju.Yapısı gayet iyi,sürülüşü bir mat ruj kadar (yani zor değil ama normal bir ruj kadar kolay da sürülmüyor. ) Kalıcılığı ise orta düzeyde.Çok çok bir kalıcılığı yok.Tekrar tazelemek gerekiyor bir süre sonra.

Ürünün en en kötü yanı AMBALAJI . O kadar kalitesiz ki! Ruju kapatacağınız zaman bir saat tam ortasında mı diye sürekli kontrol etmek gerekiyor! Ruju bulaştırıcam diye kendimi yiyorum.Ben bu seriyi çok sevdim ama.Sizinde bu rengi almanızı tavsiye ederim.Bordo rengi arayışındaysanız kaçırmayın!Fiyatı 9,50 tl

Siz bu ruju nasıl buldunuz? 

Bunlarda İlgini Çekebilir

0 kişi dedi ki

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe