Kara Para Aşk : Elif Denizer Stili

by - 12:48

Merhabalar,
Bu sefer dizi stilinde konuğum Kara Para Aşk dizisinde stiliyle harikalar yaratan Elif Denizer.Dizi bence (ilk bölümleri hakkında konuşucam çünkü daha çok ilk 5-6 bölümünü sıkı takip edip sonradan bırakanlardanım) ondan Türk dizilerinden beklenilmeyen bir aksiyona sahipti ben izlerken.Yani gizem üstüne gizem modunda ilerledik durduk.Diziyi sıkı takip eden biri olmadığım için  dizideki izlenimlerim böyle.Dizide Elif karakterini güzeller güzeli Tuba Büyüküstün canlandırıyor.

Dizi konusu ise şöyle; Elif ve komiser Ömer'in yolları sevdiklerinin aynı arabada öldürülmeleriyle çakışıyor.Birinin babası diğerinin ise nişanlısı.Ömer cinayetin peşine düşerken ,beraberinde Elif de babasının kirli geçmişiyle yüzleşip onların acısını çeker.İkisinin yolları en sonunda yine çakışacaktır diyorum ve daha fazla anlatmıyorum.Dizide Elif karakteri bana göre oldukça duygusal ama bir o kadar kararlı bir duruşa sahip.Ve oldukça da zevkli.Yani o da mücevher tasarımcısı gibi birşeydi ondan sanırım.Unutmadan Nilüfer karakterine bir çamur atmazsam olmaz! La bir kız bu kadar mı aptal olur! Neyse bakalım Elif neler giymiş dizi boyunca;

Etek seçiminde Elif  her zaman modaya ayak uyduruyor.Hiçbir zaman sade etek seçimlerini sade kombinlemiyor.Bir farklılık yaratıyor bir yerden.En sevdiğim eteği ise şu otantik desene sahip eteği.Oldukça modern duran eteğin kalıbı da benim çok tercih ettiğim düz etek kalıbından.Ayrıca Elif karakteri de eteği o muhteşem takılarla olağanüstü zenginleştirmiş.Etek seçimlerinin üstüne kısa t-shirt bluzlarla ya da gömleklerle kombinliyor.Bu arada Tuba Büyüküstün'ün tercih ettiği etekler fiziğini daha da güzel olduğunu bize tekrar tekrar kanıtlıyor.

Elbiselerinde genel olarak koyu renkler hakim Elif'in.Ve oldukça şık tarzda elbiseler giyiniyor.Salaş tarzda giydiği nadir elbiseler var.Geneli de zaten siyah renkli yada koyu renklere hakim.Alacalı renkleri tercih etmiyor.

Gardrobunun vazgeçilmez parçası deri ceketler tabiki de.Özellikle de siyah deri ceketleri tercih etse de arada kullandığı bordo,kırmızı,kahverengi gibi renkler de oluyor.İster spor kıyafetler olsun,ister şık siyah bir elbise olsun çok güzel kombinlenmiş her defasında.Benim en sevdiğim deri ceketi o muhteşem tulumunun üstüne giydiği kırmızı deri ceket.Mükemmel tamamlanmış kesinlikle.Ayrıca deri ceketleri arada uzun arada kısa tercih ediyor.

Her bölüm birbirinden değişik giydiği palto ve hırkalarda oluyor.Özellikle gri ve kırmızı paltosu benim favorilerim kesinlikle.Ama hırkalarını sevdiğimi söyleyemicem.Gerçekten özellikle o beyazlı hırkanın amaçsız paspallığı yok mu ? Beni benden aldı.Diğer süt kahvesi 2 hırka ise idare etse de ben pek Elif stilini göremedim hırkalarda.Ondan hırkaları hiç iç açıcı değil.Görmedim sayıyorum.

Elif karakteri deyince akla ilk gelen aslında aksesuarları.Saç bantları,şapkaları,saç aksesuarları,kolyeler,küpeler.Dolu dolu resimler paylaşmak isterdim ama çok beğendiklerimi koymayı seçtim.Bence Elif karakteri saç aksesuarlarına ayrı bir boyut kattı.Yanlışsam düzeltin ama ilk olarak bu saç aksesuarlarını da Elif karakterinde gördük bence.Sonra dan Medcezir'deki Mira karakterinde gördük.Yani ben öyle hatırlıyorum.Saç bantları ise çok marjinal bir hava katıyor bence Elif'e.Şapkaları ise sade renklerden oluşuyor .Yeni moda olan tüllü berelerden de taktığını gördük.Ayrıca o saç aksesuarları gerçekten mükemmel ya.Bizde bulsak da alsak keşke.Ahh ahh...

Elinde kullandığı aksesuarlar bende ayrı bir çığır açtı açıkçası.Çünkü çok şık duruyor.Özellikle küpe ve kolyeleri de dikkat çekici.Büyük küpeler tercih ediyor genelde.Kolyeleri ise kıyafetine göre oluyor hep.Hiç vazgeçmediği ise eklem yüzükleri.Ne zaman olursa olsun takıyor onları.Sade giyince de onu kolye ve küpeleriyle görkemleştiriyor.

Vee Kara Para Aşk'tan Elif Denizer'in yazısının sonuna geldik.Ben Tuba Büyüküstün'ü dizide biraz donuk buluyorum.Donuktan kastım bir duygudan diğer duyguya geçerken mimikleri pek oynamıyor gibi geliyor.Ama Elif ve Ömer komiser arasındaki "sinyorina " demesi itibariyle geçen uyumu ve aşkı seviyorum..Dediğim gibi diziyi sıkı takipte değilim.Ayda bir bakıyorum işte arada.Denk geldikçe işte.Dizi bakalım bu sezon da devam edicek mi? İnşallah devam eder ne diyim.Ben Elif Denizer'in stilini çok sevdim.

Siz Elif Denizer'in tarzını nasıl buldunuz?
Bir dahaki dizi stilinde görüşmek üzere,
Sevgilerimle

Bunlarda İlgini Çekebilir

0 kişi dedi ki

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe