Artemis Doğal Burç Kremi | Başak

01:26

Oldukça ilginç bir başlık değil mi ? Eminim ki sizin de ilginizi çekmiştir.Burç ? Krem? Ne alaka der gibi oldunuz.Açıkçası bende öyle oldum ilk duyunca.Ne alaka der gibisinden.Ama sonradan düşününce herşeyimizin aslında kişiliğimize bunun da burcumuza yattığını farkettim.Yani burçlara filan çok meraklı biri değilim ama Başak burcu ve yükselenim Aslanın temel özellikliklerini karmaşıklık içinde gösterdiğimi düşünüyorum.Ürün elime ulaştığında ilk dikkatimi çeken tabiki de paketlenmesi oldu.Oldukça özenle hazırlanmış bir paketti kesinlikle.Çok uğraşılmıştı.Resimleri açmadan önce çektim paketi.Kutusu da oldukça doğaldı bence ve çok güzeldi.Emeklerine sağlık.

Sonra tabiki de kremimle bir kutuda karşılaştım.Kutunun üstünde burcuma dair çeşitli bilgiler yer alıyordu.Çektim birazını,resimlerle gösterdim zaten.Kutunun içinde de kremim ve Bir not var idi.Notu da çektim.Okurken bile içim ferahladı benim,huzur doldum,pozitif enerji depoladım sanki.Kremime gelince ambalajını ben pek sevemedim açıkçası.Çünkü pompaya basarken zorlanıyorum.Keşke daha kullanışlı bir şey olsaydı.Ama çok zarif durduğunu da söylemeden edemicem ambalajın.Kremin kokusu ise gerçekten çok beni anlatıyor.Hayır yani şaka yapmıyorum.İlk dedim ki bu nasıl koku ama cidden tam ben yani.Çok mükemmel bir kokusu var.
Kremin içinde ayrıca hiçbir zararlı madde yok.Adı gibi oldukça doğal bir krem.Cildi de yumuşacık yapıyor.Benim sevdiğim bir krem oldu kendisi.Bence sevdiklerinize ve kendinize hediye edebileceğiniz güzel ve şirin bir alternatif olabilir.Ürünlere göz atmak için Burç Kremleri sitesi.

Burç kremleri sizinde ilginizi çekti değil mi?

Ürün tarafıma denenmek için yollanmış ama yorumlarım objektiftir.


BUNLARI DA BEĞENEBİLİRSİN

4 kişi dedi ki

  1. Merhaba blog sayfanızı çok beğendim rica etsem bakarmısınız ? http://beautypowerfriends.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  2. Burçlara çok ilgim var. Farklı bir şeye benziyor.ilginc geldi bana :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dimi amaa :D benim ilgim yok bana bile çok ilginç geldi :D

      Sil

Popüler Şekerler

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe

Subscribe