Bitenler / Çöpe Gidenler * 14

by - 14:48

Merhaba,
Etraf yine dağılınca aklıma geldi aslında.Kutum yine dolmuştu.Ondan bugün bitenler yazısı yazmaya karar verdim.Bu sefer de bol bol makyaj ürünleri birikti.Hangi ürünleri sevdim,hangilerinden tekrar almaya gerek yok,Bakalım neler bitirmişim?


- Gülşah Aseton ; Asetonumuz bittiğinde marketlerden kolayca edindiğimiz bir aseton.Koyu renkleri çıkartırken sorunlu olsa da dediğim gibi zorlu zamanlarda işe yarıyor.

- Balm Schwing Eyeliner ; Çok sevdiğim bir eyeliner.Ama ucu sanki değişmiş gibi geldi bana.Daha uzun gibi geldi bana ama bilmiyorum.Yine eskisi gibi kalıcı siyah .Benim sevdiğim bir eyeliner ama şu ucunu biraz daha kısa yapsalar mükemmel olucak.Tekrar aldım bile yenisini.

-Avon SuperShock Maskara ; Benim sevmediğim bir maskara.Kardeşimindi.O bitirmiş,o seviyor.Ama dediğim gibi benim ince ve kısa kirpiklerim hiç sevmedi bu ürünü.

-Avon Eyeliner ; Adını tam olarak hatırlamıyorum ama likit bir eyeliner bu.Güzeldi bence.

-NYC High Definition Liquid Eyeliner ; Keçe uçlularda ilk kullandığım eyeliner bu idi.Sonradan jel ve türevi eyelinerlar la karşılaşınca pabucunu dama attım.Eyeliner yeni kullanmaya başlayan kardeşime de aldığım bir üründü bu.O da yeni bitirmiş.Anlayacağınız ürün kardeşimin.Ben artık keçe uçluları kullanmıyorum,ama yeni başlayanlar için iyi bir alternatif.

-Avon Spectra Lash Maskara ; Bu da kardeşimin maskarası :D Yani ben hiç maskara bitiremedim.Kardeşim sağolsun bu bitenler de.Ama benim sevmediğim bir maskara bu da.

-Kalyon Oje Matlaştırıcı ; Bu tek kelimeyle ha-ri-ka. Ojenizi sürdükten sonra sürüyorsunuz, hemencecik matlaşıyor :)

-Avon Far Away Roll-On ; Bu far away in kokusuna bayılıyorum ben.Bu roll on uda ondan aldım.Güzeldi tekrar alırım.

-Flormar Nail Care Max Growth Oje Kolay kırılan tırnaklar ve tırnak yiyenler için iyi bir alternatif bence. Çok sevdiğim bir ürün.Alın deneyin.Tekrar aldık bile biz.

-Rimmel London Stay Matte Pudra ; Sevdiğim bir pudra.Ama benim favorim Balm'ın ki tabiki de.Ama bu da kapatıcılığı olduğu için sivilceli günlerde iyi bir alternatif.Tekrar alıcam tabiki de.

-Ponpon; Gördüğünüz gibi artık berbat görünüyor.Arka taraflarda kaldığından unutmuşum varlığını ıy attım bile.

Benim bu ay bitirdiğim ürünler böyle.
Siz neler bitirdiniz?


Bunlarda İlgini Çekebilir

4 kişi dedi ki

  1. Gitsin eskiler gelsin yeniler :)

    YanıtlaSil
  2. allahım sürekli alışveriş yapıyorum, heray yığınla bitenleri atıyorum... ama neden yazıya dökemiyorum???
    YOĞUNLUKTAN...
    bana rahat işleri sıralar mısınız?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. arada benim de öyle oluyor ama alıştım artık.ne bitse kutuya dolduruyorum ,sonra hemen yazıya

      Sil

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe