9. Sonsuz Kitap Mutluluğu Blog Turu: Soğuk Granit || Stuart Macbride - Kitap Yorumu

by - 23:12

9.cusunu düzenlediğimiz blog turumuzda bu ay Artemis yayınlarından Soğuk Granit kitabını okuduk.Kitaptan alıntıları bu turda ben yazdım.Kitap geçen yazdığımda da demiştim aslında; bizim turlarda genel olarak okuduğumuz aşk kitaplarının üstüne su gibi geldi gerçekten.Artık ben çok bunalmıştım aşk kitaplarından ki bu kitap çok iyi bir seçim oldu.O kadar anlattım ama kitabın türünü demedim.Kitabımız adından da hissedeceğiniz gibi bir gerilim polisiye romanı.

Kitapta Dedektif Logan McRae, bir yıl zorunlu olarak ara verdiği işine döndüğü gün, kendini bir kâbusun içinde bulmuştu. Dört yaşındaki David Reid, Logan ve ekibi tarafından bulunduğunda, 
boğularak öldürülmüş ve cinsel organı kesilerek bir çukura atılmıştı. Üstelik, ne yazık ki, bu sadece başlangıçtı. Granite şehrinde acımasız bir katil vardı ve kana susamış basın da polisin ensesindeydi. Logan'ın cinayeti iyice araştırmasını okuyoruz kitapta.

Kitap yazarımızın ilk kitabı.Yazarların ilk kitaplarından beklentim genelde az olur ama bu kitapta hiç de bunun etkisini göremedim.Kitap oldukça hızlı bir şekilde aktı.Ki bunda kurgusunun,anlatım şeklinin,olayların sıralanış şeklinin de önemi çok büyük.Hele ki kitabın finali beni oldukça şaşırttı.Polisiye romanları seven biri olarak oldukça heyecan dolu bir kitaptı.Ama bu heyecanın yanında durağanlık da vardı tabi ki.Arada ne oldu ne oldu dedim durdum,arada da sıkıldım.Bitse diye dört gözle bekledim.Kitapta en çok Colin Miller karakterini sevdim.Bence adam yüzsüzün önde gideni olsa da ya komikti ya.Böyle açık sözlü yüzsüzlükler komik oluyor bence.

Ben kitabı sevdim kısacası.Sizler de polisiye okumak isterseniz tavsiye ederim.Son olarak katkılarından dolayı Artemis Yayınlarına teşekkür ederim.

Bunlarda İlgini Çekebilir

0 kişi dedi ki

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe