Medcezir : Mira Beylice Stili

by - 14:59

Merhaba,
Bir hafta Türk bir hafta yabancı dizilerden seçmeler yazmaya devam ediyorum.Daha doğrusu buna yeni karar verdim.Ama iyi yaptığımı düşünüyorum.Adından sıkça söz ettiren Serenay Sarıkaya Medcezir'de önce Yaman karakterini canlandıran Çağatay Ulusoy ile adı aşk dedikodularına karıştı.Sonra ayrıldılar.Bende üzüldüm açıkçası,hala kabullenebilmiş değilim.Serenay Sarıkaya dizide özellikle giyimiyle dikkat çekiyor.Stili bundan önceki dizisi olan Lale Devri'nde de çok güzel idi ama Medcezir dizisiyle dikkatleri daha çok üstüne çekti bence.

Mira'dan kısaca bahsetmem gerekirse; dizide ilk olarak çocukluktan beri yanında olan Orkun'la sevgili olan sonra aniden hayatına giren Yaman'a aşık olan zengin kız.Mira Yaman için herşeyi yapıyor bence.Zengin-fakir ayrımı yapmasa da Yaman yüzünden aşkları bitiyor.Pislik Yaman! Çok severim Çağatay'ı batırdılar çocuğu neyse.Mira zengin olduğundan mıdır nedir,muhteşem giyiniyor.Oldukça değişik,her tarzda giyiniyor dizide.Modaya yön veriyor adeta giydikleri diye düşünüyorum.Tarzını çok seviyorum.Çünkü şık birşey giysede bir yerden yaşına uyduruyor,saçını doğal bırakıyor örneğin.Neyse bakalım Mira neler giymiş?


Bakıyorum ve gerçekten Mira'nın yılbaşı bölümüydü sanırım o bölümdeki tarzına bayılıyorum.Siyah üstü transparan olan elbise aslında ne kadar seksi göstermiş olsa da saçını örüp topuz şeklinde yaparak ne kadar da doğal bir güzellik yakalamış.Tam yaşına olmuş bence.Partilerde,davetlerde gördüğünüz gibi Mira genelde düz ve sade renkler tercih ediyor; siyah,beyaz.. Saçları ise herzaman abartıdan uzak ,makyajı da en fazla gördüğünüz gibi rujuyla ilgi odağı oluyor.Bence şarkı söylerken giydiği tulum da süper çok yakıştırdım.Ama arkadaşım o son resimdeki siyah elbiseyi anlayamadım.HM marka olan elbiseyi giymeyen yerli-yabancı ünlü kalmadı da o saçtaki saçmalığı anlayamadım.Bence olmamış,yani değişik olmuş.Sevemedim.

Bunlarda daha Yaman 'la olsun Eylül'le olsun dışarı çıkarken giydikleri.Eteklerin üstüne genelde kot gömlek giyiyor,bağlıyor.Özellikle o dalgıç eteğiyle mükemmel bir görüntü yakalamış.En çok sevdiğim elbisesi ama saçıyla birlikte yukarda bulunan ortadaki resim.Sırt dekoltesinin yerindeliği ve saçlarındaki aksesuarla adeta saf ve temiz prenseslere benzemiş Mira.Haha benzetmeye bakın hele.Neyse ama şu piyano çalarken giydiği bordo askılı elbise!(elbise imiş ben gecelik zannetmiştim gerçekten) ne amaç anlayamadım.Elbise değil arkadaş o! Ona elbise diyorlar.Bildiğin saten gecelik,valla bilmesem gecelik filan şüphe duyucam kendimden..

Ve Mira'nın her kıyafetiyle deriyi kombinlemesi detayı.2 senedir diziyi takip ediyorum,Mira'nın günlük ,gece olsun kombinlerinde illaki bir deri detayına rastladım.Yelek,deri ceket,çanta,etek,kolları deri parkalar olsun sürekli giyiyor.Ve ona da yakıştığını düşünüyorum derinin.Özellikle saçları toplu halde ,oldukça cool bir görüntü oluşturmamış mı sizce de? Amma lakin o yelek tarzımsı püsküllü üst Aman Allahım o ne iğrençliktir de dedirtti.Takdir sizin. 

Günlük yaşantısında sık sık etek giyen Mira,üstüne de daha spor,sade tarzda şeyler giyiyor.Özellikle orta resimdeki HM tarzı eteğiyle oluşturduğu o beyaz üstü ve mükemmel dalgalı saçlarıyla göz alıcı görünüyor.Ayrıca o işlemeli ceketi ve otantik desenli eteğiyle her ne kadar ilginç görünsede ben çok beğendim.Tek beğenmediğim şu son bölümde giydiği o saçma sapan hippi tarzımsı ceketiyle eteği.O ne saçma sapan bir stildir,herşey iç içe girmiş öyle!

Gelelim daha da günlük kıyafetlerine pantolon stillerine.Mira zaten rahat giysilerini hemen hemen her bölümde tercih ediyor.Gömlek daha sıklıkla giydiği bir parça.Saçları olabildiğince doğal.Yazın sıklıkla şort kullanıyor kombinlerinde.Spor kıyafetlerini de genellikle yüzükle ve küpeyle tamamlıyor.Son bölümde giydiği deri şortuyla iyice ilkokul çocuğuna dönmüş Mira buarada! Güldüm baya izlerken. 

Evde ve spora giderken de tarzından ödün vermiyor Mira.Spora giderken giydiği o bereler oldukça sevimli.Bende kendime bakınmaya başladım.Böyle zamanlarda taytlardan vazgeçmiyor Mira.Ama taylarını ben geyikli taytlara benzetmedim değil.Hiç sevmiyor böyle taytları..O çizgili bluzuyla olan kombini ise mükemmel.

Ve geldik Mira Beylice'nin en önemli özelliğine saçları,takıları ve doğal makyajı.Saçları genelde doğal açık bırakıyor,Ya da iki yandan tutturuyor.Şık kıyafetlerin üstüne yapılan örgü modelleri ise oldukça hoş duruyor,yaşına uygun görünüyor.Kıyafetlerini genelde yüzük ve küpeleriyle tamamlıyor.Saçına taktığı aksesuarlar ise oldukça güzel.Özellikle o yapraklı olan mükemmel.Doğal tonlarda makyaj kullansada gece koyu renk rujlar tercih ediyor.

Ben Mira'nın doğallığını,farklı tarzları biraraya getirip yakıştırmasını açıkçası seviyorum.Aşkı için herşeyi göze alan Mira'yı çok sevsem de arada saflığıyla sinir olmamak elde değil.Özellikle Orkun'la ilişkisi.Neyse konumuz Mira stili idi bu hafta.Ben Mira'nın giydiklerini her bölüm incelemeye devam edicem.Sırada hangi karakteri yazacağım ise bilinmiyor.İstek varsa alabilirim.
Siz nasıl buluyorsunuz Mira'nın stilini?
Kendinize iyi bakın :)

Bunlarda İlgini Çekebilir

7 kişi dedi ki

  1. mira'nın stilini genel olarak çok beğensemde bazen özensiz bulduğum oluyor. ama genel olarak değişik parçalar ve tasarımlar kullanılıyor ve Serenay Sarıkaya'da gayet güzel taşıyor bence :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Serenay'ın o fiziği zaten her kıyafetini kurtarıyor :D

      Sil
  2. 73.bölümde eylülün uzayın yalanını öğrendiği sahnelerde miranin saçı ve saç tokası müthiş tokanin nerden olduğunu bilen :(((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. lidyana.com da ona benzer birçok saç tokası var.Belki onu da orda bulabilirsin.Genelde medcezirde ordaki bendis takıları kullanıyorlar çünkü.

      Sil
    2. Lidyanaya bakayım ama bendis değil oraya bakmistim :\

      Sil
  3. Serenayın SAÇ RENGİ NEDİİİİRRR

    YanıtlaSil

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe