Dirty Works Coconut Scrub

by - 16:39

Haftanın son gününden herkese kocaman merhabalar,
Bugün sizlere Gratis raflarında geldiğinden beri tüm gözlerin üzerinde olduğu Dirty Works markasından bir üründen bahsedeceğim.Ürünü rafta ilk gördüğümde dikkatimi çeken tabiki de hindistan cevizi yazısı ise.Çünkü hindistan cevizi kokusuna bayılıyorum.Kokladığımda buram buram kokuyu duyunca almadan edemedim açıkçası.

İlk başlarda yapısı oldukça yoğun idi.Kokusu da gayet iyiydi.Amma lakin,şimdi hızlıca asıl konuya geliyorum kullandıktan 1 hafta sonra hatta geçmedi bile yapısında bir değişiklik,bir sulanma oldu.Ürün tek bende mi böyle oldu diye açıkçası araştırdım.Yani sadece bende öyle değilmiş.Gratis'teki yetkili bir kadına söyledim durumu,daha yeni aldığımı ve yapısı dahil herşeyinin iğrenç olduğundan bahsettim.Kokusu ise artık eskisi gibi buram buram hindistan cevizi kokmuyordu.Alırken de hiç öyle olmadığını söyledim.O da yok çok sıcakta tutmuş olabilirmişim,yok diyorum sıcakta filan tutmadım.Banyodaydı işte rafta,sanki güneşe koydum ben ürünü.Neyse işte sonuç olarak elinden bişi gelmedi kadının.

Bende 3-4 defa daha kullandım bunun peşine ama vücuduma masaj hareketleri ile dağıttığımda ürünü bir süre sonra beni kaşındırdığından dolayı ürünü daha kullanmadım.Şimdi de yazısını yazıp atıyorum.Çünkü kullanmicam,gerçekten o kadar güzel hindistan cevizi kokulu ürünler var ki onlara yönelin arkadaşlar.Boşverin bunu..Umutsuz vaka dedikleri bu ürün oluyor.


Siz bu ürünü kullanıp memnun kaldınız mı?

Bunlarda İlgini Çekebilir

0 kişi dedi ki

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe