Maybelline The Colossal Go Extreme Maskara

by - 11:51

Meşhur Colossal ailesinin üyesinden biri olan "Go Extreme Maskara" yı bende denedim ve yorumlamaya sıra geldi.Maybelline maskaralarını genel olarak fiyatları bakımından seviyorum,daha doğrusu plastik fırçalıları seviyorum.Maybelline'nin en çok One By One maskarasını seviyorum,hatta bayılıyorum.Bu da ne yazık ki kıllı bir fırçaya sahip ama denemeden edemedim.Maskara'nın önemli bir özelliği çift hazneli olması imiş.O ne demek anlamadım bende.Ama extra hacim sağlıyormuş öyle yazıyor.

İlk izlenimde maskara bende baya ıpıslak bir görünüm bıraktı.Yapısı fazla sıvı yapıda yani.Ama bu ilk açmaya özel dediğim gibi,sonradan kıvamı tam oturuyor.Ama yine de bu kirpiklerin yapışmasına engel değil tabiki. Benim kirpiklerim az ve kısacık olduğu için bende açıkçası pek bir hacim etkisi filan olmadı.Ama güzel kıvırdı.Bir de akma sorunu var .Yaz sıcaklarına karşı bu ürünü hiç dayanıklı bulmadım,kışın daha iyi etki gösterir diye düşünüyorum kirpiklerde.
Fiyatı klasik Maybelline maskaraları gibi 20 tl.Maskara genelde kirpik yapısına göre değişken olduğu için ben severim,siz sevmezsiniz yani hiç belli olmaz.Ben hiç sevmedim açıkçası.Benim kirpiklerimin istediği şeylerin hiçbirini vermedi.Ben yine One By One ile devam ediyorum yoluma.

Siz bu maskarayı denediniz mi? Denediyseniz sizde nasıl bir etki bıraktı?
Şimdilik bu kadar,
Sevgilerimle

Bunlarda İlgini Çekebilir

4 kişi dedi ki

  1. benim ilk başlarda sevdiğim bir maskara olmuştu ama çok kısa bi süre kurudu topaklanmaya başladı ve fırçası bozuldu bende şimdi one by one kullanmaya başladım çok daha memnunum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bencede one by one ı hiçbirine değişmem :)

      Sil
  2. Sevdiğim maskaralardan bir tanesi güle güle kullan

    YanıtlaSil

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe