Clarins Eye Revive Beauty Flash

by - 18:36


Herkese merhabalar,
Bu göz kremi Happy Box kutumdan çıkmıştı.Clarins ürünlerini hiç duymamıştım o zamana kadar.Daha sonra bol bol araştırma fırsatım oldu.Neyse ürünü daha yeni bitirdim.Ne zamandır kullanıyorum.Ürünün bendeki boyu 3mL lik olan.Minicik yani.Ama yine de bitirmem 2 haftayı buldu sanırım.Ürünün bizlere vaadi göz çevresindeki koyu renk halkaların ve ince çizgilerin kalmasını sağlayarak cildi nemlendirmeyi ve korumayı vaat ediyor.Ben çok göz altı çizgileri olan biri değilim.Göz altı morluğumda yok denicek kadar az.O da çok yorgun olduğumda belli oluyor.Bendeki etkisi ise kremin şöyle; göz çevremi aydınlattı.Nemlendirmesi iyiydi.Kremin yapısı ve yoğunluğuda iyiydi bence.Ama kuru bir göz altınız varsa pek size göre olmayabilir nemlendirmesi.Yorgun filan göründüğümde ürünü göz çevreme uyguladığımda bir fark yarattı ama mucize değil tabikide.Ama kesinlikle işe yarıyor bence.Alınabilir bir ürün bence.Eğer göz çevresi sorununuz varsa alıp bir denemenizde fayda var.Benden söylemesi.Ürünün Fiyatı; 85 TL civarı olması gerek.

Sevgilerle.

not;buarada resmin ret olmadığını farkındayım.Telefonum sağolsun :(
ayrıca clarins'in resmi sayfasında ürünlerin nasıl uygulanacağına dair videolar var ,izleyebilirsiniz :)

Bunlarda İlgini Çekebilir

0 kişi dedi ki

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe