Mimlenmişimm-4

by - 15:37

Merhabalar ,
Sevgili KahveSevemeyen tarafından mimlenmişim.Ona çok teşekkür ediyorum ve hemen sorulara geçiyorum :)


1-Hayatınızda mucize olarak nitelendirdiğiniz bir olay yaşadınız mı? 

Hayatta herzaman varoluşumuzu bir mucize olarak değerlendiririm..Ama olay olarak birşey yaşamadım maalesef..

 2-Almayı düşünüpte alamadığınız ne var? 

Bir dijital fotoğraf makinesi süper olurdu ama alamıyorum maalesef birtürlü.

3-Kıyafet konusunda takıntılarınız var mı? 

Kıyafet benim en titiz davrandığım konulardan biri.Marka takıntım vardır.Biriyle aynı kıyafeti giydiğimi görürsem aklıma takarda takarım.Ayrıca o geyikli taytlardan nefret ediyorum.Çok takıntılıyım farkındayım :D

 4-Nefret ettiğiniz huylar ve ya insanlar? 

Yalan söylenmesinden,boş konuşmalardan,herşeyi kafasına takan insanlardan ve bu huylardan nefret ederim.

 5-Sizi en net tanımlayan kelime? 

İyi niyetli.Bu kelime beni tam olarak anlatıyor sanırım.Ne kazanıyorsam bu yüzden olur,ne kaybediyorsam da..

6-Hayata yeniden gelme şansınız olsa hangi ülkede doğardınız?

Tercihim Londra,Roma gibi bir yer olurdu heralde.Çünkü film izlerken genelde buralarda yaşayanları gördükçe özeniyor insan,özgürlüklerini,yaşamlarını.

7-Tek başına bir insan keyiflenmek için ne yapabilir? 

İlk olarak birşeyler yerim yada film izlerim,kitap okurum yada süslenip püslenip resim çekilirim kendi kendime :)

8-Nikah masasında evleneceğiniz kişiden "Hayır!!!" cevabı alırsanız ne yaparsınız? 

Şoka girerdim ve o kişiye saç baş girişir dalardım heralde.Hiç kurtuluşu yok,benden çekiceği var :D

9-İnsan kaderini mi yaşar,kaderini mi yazar? 

Bence insan doğduktan sonra belli bir yaşa gelene kadar yani başka bir deyişle kendi sözünü söylemeye başladığı zamana kadar kaderini yaşar.Ama ondan sonra artık kendi kaderini yazar.Çünkü verdiğimiz her kararı kendi irademizle veriyoruzdur artık ..

10-Aklınıza gelen ilk ingilizce kelime? 

Elephant :D Neden derseniz okunurken elefınt diye okunuyor ya o "-fı"  yı okuması çok hoş :D

 11-İnternette sahip olduğunuz ilk nickname? 

Hatırladıkça gülümsüyorum yani.Bir ara grup hepsi hayranlığı vardı bende.Ondan yaseminim di galiba :D :D hahaha o nasıl bir sevgiyse bendeki :D

Yazımı okuduğunuz için teşekkür ediyorum.
Bende 3 arkadaşımı mimliyorum :)







Bunlarda İlgini Çekebilir

10 kişi dedi ki

  1. çok eğlenceli bir yazı olmuş caım. elefınt ve nikah masasına bayıldım :D teşekkür ederim mimlediğin için ♥

    YanıtlaSil
  2. pamuk şeker çok eğlenceli olmuş senin cevaplarında..
    ayşeye teşekkürler..
    güzel bir mim hazırlamış bu sayede hepinizi tanıyorum ne güzelll (:

    YanıtlaSil
  3. okurken çok eğlendim, geyikli taytlardan ben de nefret ediyorum, nikah masasında hayır cevabı alırsan saç baş girişmen çok iyiymiş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :D öyle valla .girişirim,damat hayır dediğine pişman olur

      Sil
  4. aynıyız pamuk şeker bana hayır diyeni bir güzel benzetirim :D

    YanıtlaSil
  5. Çok severek okudum :) Yazımı da yazdım, teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe