Kenardakiler Projesi

19:31


Evet projemin adını nasıl buldunuz?

Yeni bir proje başlatıyorum kendimce.Adı değişik sadece.Özel bir Header ımsı tarz birşey bile hazırladım projem için :) Biliyoruz ki hepimizin kıytıya köşeye attığı birçok ürün mevcut.Bende de bu ürünlerden bir miktar mevcut.Zaten ürün bitirmeyi hiç sevmiyorum,yani çok zorlanıyorum.Unutuyorum bir süre sonra yada o üründen sıkılıyorum.İşte bu yüzden bende bir karar verdim.Kullanmadığım,bitmesine az kalan,köşede unutulan ürünleri bu 1 ayda kullanıcam.İşte artık hepsi bitene kadar devam.Yada bunlardan da sıkılana kadar.Kitap,kıyafet,ayakkabı,çanta hiç farketmez.İlk bakışta alıp yarısına kadar gelip sonra köşeye attığımız kitaplar,yenileri alınınca hiç kullanmadığımız çantalarımız,artık hatırlamadığımız bir kıyafetimiz illaki hepimizde vardır.Eğer sizlerde katılmak isterseniz hep beraber bitirmeye başlayalım ürünleri.Köşede filan unutulup gitmesinler ben öyle olunca mesela çok üzülüyorum kendim adına.Aaa ama ben buna para vermiştim filan diye bir süre düşünüyorum.Sizleri de bu etkinliğime bekliyorum..

Benim Kenardakiler ürünlerim şöyle;



Bu gömleği Kotondan yazın başı gibi almıştım.Ama bir defa giydim daha da giymedim.Çok beğendiğim için benim bedenim olmadığı halde 40 beden almak zorunda kalmıştım.Ama yazın bol moda diye almıştım.Nerden aklıma geldiyse.Dolabı karıştırırken gördüm de giymeden olmaz şimdi.Aklım kalmasın yaz boyu 1 defa giydim diye.İlk iş bunu bir yere giderken giyeceğim..

Çantayı geçen sene kardeşim almıştı bana.Geçen sene sık sık kullandım.Ama bu sene kullanmadım pek.Küçük çanta olduğu için bu çanta.Ama bu hafta kullanmaya çalışıcam.

Saati ise çok severek almıştım anneler günü fuarından.Aldığım hafta taktım ama sonraki haftalarda hiç aklıma gelmedi.Dolap karıştırırken yine buldum ve takmam gerek.Pili biticek gibi zaten.

Kitabın Adı Pandora.Yazarı Anne Rice.Vampir kitabı.Başına başlamıştım biraz ama sonra sıkılmıştım.Buna da başlamam gerek bu projeden sonra.


1-Feet Up Oriflame; Ayak kremi.Pek fırsat olmadı kullanmaya.Kokusunu pek sevmiyorum ama bitirmem gerek diye düşünüyorum.

2-Skin So Soft Losyon;Avonun vücut losyonu.İçinde pırıltılar var.Ben kokusunu seviyorum.Ama bitmiyor.Yarısı dolu hala.Alalı yarım dönem oldu nerdeyse.Azmettim bitiricem.

3-Nivea Tonik; Bitiremedim hala artık siz düşünün.

4-Avon Banyo Köpüğü ; Bunun kokusunu çok seviyorum ama kocaman ya

5- Clearskin Siyah Nokta Temizleyici; Arada deniyorum.Ama şimdi kardeşime filan hep denettiricem,bitsin artık diye.

6-Vaseline Cocoa Butter Losyon ; Bu losyonu banyodan çıkarken sürekli sürüyorum bu ara ilk bunu bitiricem zaten.Bitmek üzere az kaldı.Ha gayrett..

7- Garnier Temizleme Jeli ; Bunuda hala bitirme çabalarım devam ediyor.

8-Doa Çilekli Sabun; Banyoda dönüşümlü olarak kullanıyorum.Bitse artık diye dua ettiğim ürünlerden biri daha.

9-Pretty Flormar Oje; Çok şeker bir oje.Ama çok pırıltılı.Küçük kuzenlere filan sürüp bitirmek gibi bir düşüncem var doğrusu..

10-Avon Dudak Parlatıcısı ; Senenin başında aldım.Artık parlatıcı sevmiyorum.Bunu napıcam hiçbir fikrim yok .

Benim projemdeki ürünler böyle.Sizlerin ürünlerini de görmek isterim.Katılmak isteyenleri beklerim kısacası:)

Sevgilerlee..



BUNLARI DA BEĞENEBİLİRSİN

4 kişi dedi ki

  1. Bir çeşit project pan yani?
    Güzel olmuş.

    YanıtlaSil
  2. AA çok güzel bir düşünce vallahi o kadar çok okumadığım yarıda bıraktığım kitap, kullanmadığım makyaj malzemem var ki hangisinden başlasam bilemiyorum.. Ben de başlayayım..
    Selamlar..:))

    YanıtlaSil
  3. o ayak kremi asla bitmiyor söyleyim artık kusacaktım kokusundan allahtan bitti :D Kolay gelsin pamuğum :*

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel bir fikir olmuş :)

    YanıtlaSil

Popüler Şekerler

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe

Subscribe