Misafir Günü ; Cadının Kozmetik Kazanı

by - 22:32

Arkadaşlar size etkinliğimizden söz etmiştim.
Bu hafta benim eşim Cadının Kozmetik Kazanı oldu.Etkinlik konusunda değişikliklere gittik.Bu konuda en yakın zamanda bir post yazıcam zaten.Şimdi onun konusuyla sizleri başbaşa bırakıyorum :)

Bu arada Cadının Kozmetik Kazanında'ki benim yazım için TIK layın.

Merhabalar,
Misafir Günlüğü etkinliğinin sahibelerinden Pamuk Şekere konuk oldum. Bu güzel etkinlik için teşekkür ediyorum ve haftanın konusu olan Saç Bakım Rutini'm ile sizi başbaşa bırakıyorum:



Son günlerde Avon'un bu yeni çıkan Tüm Saç Tipleri İçin Güçlendirici & Koruyucu Şampuanı'nı kullanıyorum. Ardından neredeyse her banyoda kullandığım saç maskeleri var. Saç kreminden çok, maskeleri tercih ediyorum. Oriflame Milk Honey Gold Ballı Sütlü saç maskesi beğendiğim ve elimin sürekli gittiği maskemdir. Yoğun ve kabarık saçlarıma doğal dalgasını, yumuşaklığını verdiği için severek kullanıyorum. Yine Avon'un olan Argan Maskesi'de aynı şekilde saçıma verdiği yumuşaklığı, uzun vade de parlaklığını seviyorum.


Bu 3'lü Avon'dan aldığım daha çok banyodan sonra kullandığım ürünlerden. Argan serumu maglum biliyorsunuz... Üsteki saçlarımı tararken kırılmasın diye aldığım saçlarımı açmada kolaylık sağlayan ürünlerden, her seferinde saç tipime uyacak bir başkasını seçiyorum. Bu tip ürünler hoşuma gidiyor =) Son olarak Moroccan Argan Oil sprey'de yine banyodan sonra özellikle de saç krei yada maskesi kullanmadıysam sıkmadan geçmeyeceğim ürünlerden biri.


Bu da Doa'nın Keratinli Saç Maskesi ; 2-3 haftada bir yada ayda bir kez olsun bunu yapıyorum. Saçlarımı yıkamadan önce en az 3-4 saat bunu sürüp, sarıp bekletiyorum. 1-2 aydır hiç yapamadım ama yaptığım dönem çok memnun kaldığımı hatırlıyorum. Mim sayesinde çekmecem de olduğunu farkettim =)

Benim rutinim bu kadar... Blogunda beni ağırladığı için pamukşeker'e ve bu yazımı okuyan herkese sevgiler.


Bunlarda İlgini Çekebilir

0 kişi dedi ki

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe