Milk Shake Saç Bakım Köpüğü

by - 23:58

Bugün sizlerle bu sıralar meşhur olan favori saç bakım ürünümden bahsedeceğim.Bu ürün isminden de anlaşılacağı gibi köpük şeklinde. Daha çok saç şekillendirici gibi değil de saçın kolay taranabilmesi ve güzel kokmasını sağlayarak besliyor.Ürünün ambalajı oldukça şeker .200ml'lik bir ürün. Ürün bastırmalı bir mekanizmaya sahip,önce kutuyu çalkalıyoruz sonra kutuyu aşağı eğerek sıkıyoruz yoksa dökülüyor.

Saçlarınız gür, sürekli karışan , sert ve kabarık yapısal özelliklere sahipse bu ürün sizin için biçilmiş kaftan. Kokusu muhteşem ,insanın yiyesi geliyor valla. Köpüğü saçlarıma uyguladığımda bir ağırlık hissi vermedi.Kokusu saçlarımdan iki gün geçmedi resmen. Saçlarıma aşırı bir yumuşaklık ve parlaklık kattı ürün. Kesinlikle tavsiye ediyorum fiyatını kuruşu kuruşuna hakeden bir ürün. Saçlarınıza ister ıslak,ister nemli,isterseniz kuruyken bile sıkabilirsiniz.

Ayrıca ürünü vücudunuzun kuru kısımlarına da uygularsanız aşırı bir nemlilik alacaksınızdır.Ben ellerimde,dirseklerimde denedim ordan biliyorum.Ben ürüne bayıldım,bayıldım. Kesinlikle mükemmel kokuyor.Bence koşun alın.Aldığıma pişman olmadığım nadir ürünlerden.Ben hiçbir eksisini görmedim.Umarım daha çok yerde satılmaya başlanır. Fiyatı normalde 40-50 tl civarı.Ama ben N11'den indirimli gördüm ve 25tl ye aldım.


Şimdilik benden bu kadar,

Sevgilerimle

Bunlarda İlgini Çekebilir

1 kişi dedi ki

  1. Ben de çok seviyorum bu köpüğü, kokusu bir harika. Etkisi de öyle. Sevgiler!

    YanıtlaSil

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe