The Balm Bahama Mama Bronzer

by - 23:09

Ve bütlerim de bitti.Bakalım sonuçları merakla bekliyorum.Bugün günlerden "The Balm" günü.Bronzer kullanmayı çok sevdiğim bir ürün.Ambalajı klasik Balm ambalajları gibi mıknatıslı bir mekanizmaya sahip.Pigmentasyonu oldukça fazla olan bu ürünün rengi küllü koyu kahve.Mat bir ürün bu.İçinde sim,pul hiç birşey yok. Yapısı yumuşak değil,ama çok sert de değil.

Ürün oldukça koyu dursa da yüzünüze hafif dokunuşlarla uygularsanız oldukça doğal bir bronzluk elde edebilirsiniz.Uygularken biraz sorun yaşayabilirsiniz en başta.Ama zaman geçtikçe eliniz alışacaktır. Çünkü yanlış yüze sürülürse kötü bir görüntü ortaya çıkıyor.Kalıcılığı kesinlikle sizi gün içinde idare eder.Ayrıca ben ürünü far olarak da kullanıyorum.Oldukça da güzel duruyor.Siz de deneyin derim. Kontür için ise oldukça ideal bir ürün.Elmacık kemiklerimi belirginleştirmek içinse bunun üzerine tanımıyorum.

Benim çok sevdiğim bir bronzer olan Bahama Mama Bronzer bence herkesin alması gereken çok işlevli bir ürün.
Şimdilik sevgilerimle

Bunlarda İlgini Çekebilir

3 kişi dedi ki

  1. The Balm ürünlerini çok seviyorum, iyi günlerde kullanın :)

    YanıtlaSil
  2. Bana rengi fazla koyu ve küllü gelmişti; belki de doğru kullanamadığım içindir :) Güle güle kullan, sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cildinin rengi çok beyaz olduğu için de olabilir bence.Çünkü çok açık tenlilerde güzel durmayabilir sankim.

      Sil

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe