Clean&Clear Peeling Özellikli Yüz Temizleme Jeli

by - 18:58

Kardeşimden görüp denediğim bu ürünü sizlerle bir paylaşayım dedim. Clean&Clear markası benim lise zamanlarımda sık sık kullandığım bir markaydı. Ürün maalesef paraben içeriyor. Ambalajı  krem formunda o yönden benim sevmediğim bir ambalaj.  Çünkü pompalı mekanizmaların kullanılışı daha kolay ve daha hijyenik.

İçinde şeffaf,jel kıvamlı,minicik partiküller var.  Kokusu benim pek hoşuma gitmedi. Deterjanı andıran bir kokusu var.  İçerisinde alkol de mevcut.Onun da kokusunu alabiliyorsunuz. Ürünü yüzünüze uyguladıktan sonra gerginlik hissedebilirsiniz.  Ya da ben yüzümü gergin hissettim. Kuru filan , tekrar bir yıkama ihtiyacı hissettim hatta.   Cildime herhangi bir katkısını göremediğim bir ürün oldu benim için. Nötr bir ürün bence. Siyah nokta filan geçirmiyor ,yalan. Kısacası benim cildimle anlaşamayan bir ürün oldu.  

Ürün 8-9 tl gibi bir fiyatmış.
Kullananlar varsa sizler nasıl buldunuz bu ürünü?
Sevgilerimle

Bunlarda İlgini Çekebilir

0 kişi dedi ki

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe