Bitenler | Çöpe Gidenler 18

by - 16:12

 Herkese merhabalar!
Bugün biraz sancılı bir gün benim için. Biraz rahatsızım. Ailenin genlerinden sanırım regl günleri aşırı bir ağrım oluyor. Bu ağrılar dayanılmaz boyutlara ulaşabiliyor.Uykumdan uyandırıyor filan.Ondan dün gece sabahladım. İlaç almama rağmen uyuyamadım ve okulu ektim otomatikmen .Şimdide Kısmetse olur'a bir ara verdim.Hemen atılması gerekenlerimi yazayım dedim.. Bakalım neler bitti gitti?

1-Balm Schwing Eyeliner; Benim favori eyelinerım. Bitti. Zaten yenisini stoklamıştım ,son indirimde. 

2- Gosh BB Pudra; Sevmediğim bb pudra idi. Yazısını yazmıştım uzun uzun. 

3- Pure Beauty BB Krem; Çok sık kullandığım , uzun bir süredir favorim olan bb krem. Kesinlikle çok doğal. Yenisini almıştım yine son indirimde. Kullanmaya başladım bile onu da.

4- Doldurma parfüm

5-  Aldo El Kremi; Bozulmaya yüz tutmuş. Kokusu çok çok garip bir krem olduğu için kullanamıyordum doğru dürüst. Atılcaklara koydum hemen.

6- Elseve Mucizevi Yağ; Çok sevdiğim saç bakım yağı. Yenisini yine almıştım. Onu kullanıyorum.

7- Benri Islak Mendil; Gratis'ten alışveriş sonrası veriyorlardı sanırım. Kullanıldı,gitti.

8- Schwarzkopf Gliss Şampuan; Şimdilerde kullandığım şampuan serisi. İyi gidiyoruz.Yenisi vardı zaten.  Onu kullanıyorum.Bakalım ,yine değiştiririm bitince.

9- Watsons Duş Jeli;  Yazın uygun fiyatlı olduğu için almıştım. Çok güzel bir kokusu yoktu,idare ediyordu ama.

10- Colgate Optik White Diş Macunu; Bu seriyi pek sevmiyorum. Ben daha çok Sensodyne taraftarıyım. Bitse de kurtulsa derdindeydim.

11- Hobby El Kremi; Minicikti,çantama atmalık almıştım. Bitti hemen.Neyse üzülmedim,güzel kokmuyordu zaten.

12- Cyrene Saç Maskesi; Çok sevdiğim bir maske. Şimdilik yenisini alamadım ama alıcam. Saçlarıma çok iyi geliyordu.

13- Benri Aseton; Baya güzel bir aseton. Koyu renkleri filan çok iyi çıkarıyor.Alırım yine.

14- Watsons Kulak çubuğu

15- Kotex Günlük Ped

Şimdilik ben bunları bitirdim. Siz neler bitirdiniz?


Bunlarda İlgini Çekebilir

0 kişi dedi ki

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe