Ne Okudum ; Tess'in Gözyaşları

by - 15:21

Kitap Adı: Tess’in Gözyaşları
Orjinal Adı: Tears Of Tess
Tür ve Yaş Grubu: Dark Romance / Yeni Yetişkin
Yayınevi: Arkadya Bitter
Yayımlanma Tarihi: Ekim 2015
Yazar Adı: Pepper Winters
Merhabalar,
Arkadya Bitter'den bir kitap daha. Kitap elime ulaştığında hemen okuyamadım. Ama kitabı bu hafta içinde okudum ve bitirdim. Hatta 3 günde bitirdim. Karanlık serisinin birinci kitabı bu kitap.Kitap +20 üstü bence. Bana bile biraz ağır geldi.O yüzden +22 olabilir. Kitapta bu tarz sahneler oldukça çok. Bu tarz sahneler okumak istemeyenler,hoşlanmayanlar kitabı bıraksınlar hemen. Çünkü kitapta ilk sayfadan itibaren bunları okuyorsunuz.

*****
Muhteşem bir hayatım vardı. Aşıktım, mutluydum ve istediğim her şeye sahiptim. Sonra bir gün her şey değişti. Bir adama satıldım!
Sevgilisi Brax Cliffingstone, yıldönümlerini kutamak için Tess Snow'u Meksika'ya götürene kadar ikisininde geleceğe dair umutları vardı. Altın rengi kumsalların, denizin ve güneşin tadını çıkaracak, birbirlerine yeniden aşık olacaklardı. Ancak gördükleri güzel rüyanın kabusa dönmesi uzun sürmedi.
Dünyanın gölgelerindne habersiz Tess, kaçırılmış, hırpalanmış ve satılmıştı. Yeniden aydınlığa kavuşmasının bedeli ise şeytanla yapacağı anlaşmada, yalnızca bedenini değil ruhunu da ortaya koyması demekti.
Zindanımın derinliklerinde yankılanan bir fısıltı, "Gözlerindeki karanlığı görüyorum," diyordu. "O karanlık beni besliyor, o karanlık beni çağırıyor."
Ve karanlığın tadı kanıma karıştı. Acı, artık kalbimin en tanıdık yolcusuydu.

*****
Tess kaçırılan,satılan ,sapkınlıklara maruz kalan,tecavüze uğrayan bir kadın. Kitapta yine "Ne ,nasıl!" diye diye kendinizi yıpratıyorsunuz. Yani Tess'e saydırdım bildiğiniz okurken,sinirden kitabı kapattım ara ara. Ne salak kadın? diye diye yırtındım. Ben kesinlikle Q 'ya hasta olmadım,sevmedim. Tamam kitabın sonlarına doğru adam iyiymiş muhabbeti yapabilirsiniz.Şok olabilirsiniz ama yok yani. Ben onca yaptığı şeye rağmen Q'yu hiç kitabın sonundaki gibi göremedim. Yani nasıl yaparsın? Nasıl bir adamsın! Ay hele Tess! Bildiğin Stockholm sendromunun sapkınlığını gördüm ben kitapta.

Kitapta değişik fanteziler yer alıyor.Hatta baya değişik.Hasta ruhlu iki insan birleşmiş kitapta,aşk işte nelere kadir . Bakalım ilerde birbirlerini iyileştirebilirler mi? Çok uç seviyelerde bir ilişki bu. Tess'in BDSM(* rızaya bağlı olarak fiziksel baskı ve kuvvetli duyusal uyarımın uygulandığı ve fantezi güç rolü oynamanın yapıldığı cinsel tercih ve kişisel ilişki türüdür.)'ye olan ilgisi de ilgi çekici. Kitabın konusu evet değişikti ama okuyanların aksine ben pek sevemedim kitabı. Genel itibariyle,yani kuşbakışı bakıldığında evet kitap iyi gibi dursa da bana pek hitap etmedi.Çünkü aşırı derecede sinir bozucu geldi. 

Hala Tess'e sinirliyim. Bırak tamam Brax'i de bırak. Kurtul hepsinden,yeni bir hayat kur kendine. Neyse ama kitabın anlatımı ,dili filan hafifti ve akıcı idi. Kısa sürede okutturuyor kendisini. Çeviri ise gayet güzeldi. Bana kitap hiç yakın gelmese de devamını meraktan okuyabilirim. İntikam sonuçta,ilgi çekici bir mevzu.Bakalım ikinci kitap nasıl?

Puan : 5/10

Bunlarda İlgini Çekebilir

6 kişi dedi ki

  1. okuma listemdeki kitaplardan biri. serinin devamı olduğnu bilmiyordum. iyi okumalar..

    YanıtlaSil
  2. Ben fantezi kitaplarını okumayı pek sevmediğim için bu kitabı hiç okumayayım.

    Yorum için teşekkürler, iyi okumalar....

    YanıtlaSil
  3. Öğrenilecek çok güzel bilgiler var, teşekkürler

    YanıtlaSil

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe