14. Sonsuz Kitap Mutluluğu Blog Turu : Cehennemin Kızıl Hakikati || Clive Barker - Kitap Yorumu

by - 16:23

Merhaba!
Kitap turumuzun bugün benim için son günü. Yani kitap yorumum da sıra. Kitap adından mıdır nedir bana gerilim,polisiye gibi gelmişti.Ama okurken en baştan olmadığını anlıyorsunuz. Kitap fantastik bir kitap. Hatta aşırı fantastik bir kitap. Kitapta çok ilginç sahneler ,akla hayale sığdıramayacağınız karakterler var. Zaten karakter tanıtımında da yer verdim buna.

Dediğim gibi kitapta çok değişik karakterler var. Bunun yüzünden bana kitabın betimlemeleri biraz fazla geldi. Daha doğrusu kurgusu diyebilirim. Çünkü çoğu yerde fazla fazla okumak zorunda kaldım. Senobitti,Cehennem Rahibiydi derken aklım karman çorman olmadı değil. Ancak kitabın yarısından fazlasını okuduktan sonra olayı tam olarak kavrayabildim. O yönden bana biraz ağır geldi kitap.

Kitap hayal gücü bakımından oldukça geniş.Yazarı tebrik ediyorum o yönden.Kötülüğün bu kitapta boyut atladığını okuyoruz. Hatta çok çok fazla bu kitapta kötülük. Ben bile tırstım okurken.Ama genel olarak kitap güzeldi.

Kitap, dedektif Harry D'Amour'un insanları göremeyen fakat ruhları görebilen Norma yı anlatıyor. Senobit, Norma'yı Cehenneme kaçırır. Harry ve arkadaşları da peşlerine takılıp cehenneme giderler. Cehennem de başlarına neler geldiğini,Norma'nın Senobit'le neler yaşadığını anlatıyor.

Bir turun daha sonuna geldik.
Benden şimdilik bu kadar.
Sevgilerimle

Bunlarda İlgini Çekebilir

0 kişi dedi ki

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe