Sinemada ; Mad Max: Fury Road

by - 16:26

Sınavlardan bulabildiğim bir arada gittiğim bir filmdi Mad Max.Bu film serinin 3.filmiymiş.Ben ilk filmlerini izlemedim.Ama fragmanları görünce bu filmi oldukça merakla bekliyordum.Yorumlarını okuyunca da ilk filmleri izlemeye gerek olmadığını öğrendim.Çünkü filmin başında kısa bir özet veriyormuş diye okudum.Filmin fragmanını izlediyseniz aksiyonu bol bol olan bir film.Biraz distopik bir film.En son film 30 yıl önce çekilmiş.

Filmin konusu Zorlu geçmişi Mad Max’i hayatta kalmak için en iyi yolun yalnız olmak gerektiğine inandırmıştır. Yine de bir şekilde kendini Furiosa adlı liderlerinin peşinde çorak topraklardaki savaş ortamından, sürekli kaçarak hayatta kalmaya çalışan bir grubun arasında bulur. Yaşadıkları ortamı zalimce yöneten Ölümsüz Joe’dan kaçmaktadırlar ve Joe kendisinden çalınan ve yeri doldurulamayacak derecede önemli kaybının peşindedir.
Filmin adı Mad Max olsa da Max karakteri yan rolde gibi birşeydi.Çok fazla diyalog içine girmedi.Başrolde bence Furiosa karakterini canlandıran Charlize Theron vardı.Baş karakterin bu kadar geri planda kalması bana göre eksi puandır.Filmde ayrıca Victoria Secret'tan tanıdığımız  Rosie Huntington-Whiteley de vardı.Filmin en güzeli oydu tabiki de.






Filmin kendi içerisinde bütünlüğü güzeldi.Ama konusu o kadar karışıktı ki yani bir konuya yeni yeni alışırken kendinizi yepyeni bir aksiyon içinde bulmanız anlamanızı zorlaştırıyor.Hiç bitmeyen aksiyon olmasına rağmen beni içine çekmeyi başaran , karakterlerin bir sonraki hamlelerini merak ettiren ve böylece sonuna kadar heyecanla izlediğim bir film oldu.Özellikle savaş sahnelerindeki o merak bende oldukça heyecan uyandırdı.Savaş sahnelerinde ki müziklerin hele ki filmi izleyenler anlar o gitarcı adamın yeri apayrı bende.Gülmekten oraları arada kaçırdım.


Genel olarak film hakkında ki düşüncelerime gelirsek ; Görüntüler, müzikler,oyunculuklar, kostümler, makyajlar her şey mükemmeldi. Kısaca bayıldım filme. Son zamanlarda sinemada izlediğim en keyif aldığım filmlerden biriydi. Bu film adından uzunca bir süre söz ettirecek, aksiyon denince akla gelecek filmler arasında her zaman üst sıralarda olacak bir film. Sinemada ne kadar kalır bilmiyorum ama mutlaka gidip sinemada izlemelisiniz. Ben çok sevdim sizde izleyin.

Herkese iyi haftasonları


Bunlarda İlgini Çekebilir

0 kişi dedi ki

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe