Flormar Twist Up Kalem Ruj | 15 Berry

by - 17:27

Geçen senenin ilkbahar-yaz serisi olan Colour Madness serisi ile karşımıza gelen bir kalem rujdan bahsedicem size.Bu seri oldukça renkli bir seri.Ambalajına bakınca adeta kendimi oyuncak gibi şeyleri yüzüme sürüyormuşum gibi hissettim .Benim aldığım parlak yapıda olan 15 numara Berry isimli ruju.Aslında yine rengine kandım bu rujunda diyebilirim.Hep kırmızı ve tonlarını tanıtıyorsun diyenler kusura bakmasın inşallah başka renkler de anlatırım sizlere bir dahakine.

Rujun kalıcılığı orta seviyede.Saatlerce kalırım diyebilecek bir ruj değil.Sürdüğünüzde dudağınızda bir kuruluk yapmıyor,ama nemlendirme gibi bir özelliği de yok söyleyeyim.Dudakta pasparlak durmuyor,ama mat bir havası da yok.Biraz dudakta parlak görünüyor ama.Ürün ayrıca alttan çevirmeli olduğu için kalemtraş gerekmiyor.Flormar mağazalarında ürün en son indirimde idi.Haberiniz olsun.Normalde satış fiyatı 21,90 iken ben çok çok uygun bir fiyata aldım %70 indirimle.Ama tam olarak fiyatını hatırlamıyorum.

Bence gece dışarı çıkarken tam benim süreceğim istediğim tarza yakın bir kalem ruj.Alternatif olsun,bol olsun diyenlerdenseniz gidin uygun fiyata edinin derim.
Şimdilik sevgilerimle

Bunlarda İlgini Çekebilir

0 kişi dedi ki

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe