Medcezir : Eylül Buluter Stili

by - 17:26

Merhaba,
Dün finalini yapmış olan Medcezir dizisinden bir kişiyi daha yazmazsam içim rahat etmezdi sanırım.Diziye böyle veda etmek istedim.Bu karakter de tabiki de Eylül buluter karakteri olmalıydı.Dizinin dün final bölümünü izledim,kaçmazdı zaten.Ben daha farklı şeyler hayal etsem de yine de güzeldi diyeyim.Dizide Eylül karakterini Hazar Ergüçlü canlandırıyor.Daha önce onu Kuzey Güney'de Simay karakteri ile tanımıştık.Günlük hayatında kendini anlattığına göre jean üstüne tshirt giyip çıkan bir insanmış.Hayatımda kullanmayacağım renkleri giydim dedi Beyaz Show'da.Ayrıca dizinin diğer karakteri Mira Beylice yazımı da okuyun :)

Eylül Buluter karakterinden kısaca bahsetmem gerekirse; dizinin en renkli kişiliklerinden biri.Dolu dolu,her güne ayrı neşeli,modaya yakından ilgili.Dizide Mert karakteri ile sevgili.Hatta nam-ı diğer Kelebek.Mira'nın yakın arkadaşı ayrıca.Eylül dizide rengarenk kıyafetlerle göz dolduruyor. Zıt renkleri kombinliyor yada aynı rengin farklı tonlarını birlikte kullanıyor.Ama genelde bir evin kokoş,şıkıdım kızı havasında görüyoruz onu.Ayrıca da kendisi blogger.

Eylül'ün ilk olarak gelinlik maceralarından bahsedelim biraz.Tercih ettiği nikah elbisesi daha önce birçok dizide nikahta kullanılan bir elbise ,beyaz önü ipek tül beyaz elbisesinin markası Que marka.Kolu transparan detaylarla süslü denediği gelinliği ise adeta kırlarda yapılıcak bir düğünde giyilicek muhteşem bir gelinlik bence.Saçlarına taktığı detay ise göz kamaştırıyor.Eğer düğünüm olursa bende böyle bir saç tokası,bandı kullanmak istiyorum.Tabi moda,o zamanlar ne moda olur bilemiyorum.
 Davetlerde ilk bölümlerde daha çok kadınsı parçalar tercih ediyordu.Ama bölümler geçtikçe daha çok zarif şıklığa geçti diyebilirim.Eylül'ün en önemli özelliği dizide kendi tarzını yakalamış bir karakter.Işıl renkleri çok sevmesemde en sevdiğim elbisesi,o buğulu siyah göz makyajıyla tamamladığı ışıltılı elbisesi.Ne muhteşem olmuş öyle.Merak edenler için elbise Ayşe Armağan'ın tasarımı imiş.Renklerde ise her rengi kullandığını söyleyebilirim ise.Renkleri kullanmaktan adeta çekinmiyor.Ama en çok yakışan renk tabi ki de kırmızı.
Daha sade ,günlük hayatta yada özel günlerde kullandığı elbiselerdeki renklere bakın.Adeta rengarenk,cıvıl cıvıl bir havası var.Desenler,renkler hiç çekinmeden kullanılmış.Özellikle mor renkli elbisesi,dantel detayıyla göz alıcı gözüküyor.Ayaklarında ise hiçbir zaman çıkarmadığı her kombininde kullandığı topuklu ayakkabıları var.Genelde uçuş uçuş elbiseler tercih ediyor.Üstüne aldığı kaban,mont,ceket gibi detayları onları harmanlıyor.
 O kadar dedim mont,kabanları çok dikkat çekiyor diye.O kadar iddialı ceketleri var ki ben bile arada yuh diye şaşırıyorum.Ceketleri,montları kıyafetinin tamamlayıcısı oluyor adeta.Desenleri ceketleri de çok sevdiği gözümden kaçmıyor.En çok sevdiğim pardesü diyeyim o aşağıdaki resimde koyduğum asker yeşili papatyalı olan.Mükemmel bir şekerlik için yaratılmış bu mont adeta.
Günlük hayattaki spor kombinlerini yine renklerden yana kullanmış.Açıkçası ben bu hallerini hiç sevmesemde ona yakışıyor,karakterine.Nadir de olsa giydiği sweat,t-shirt gibi kombinler de mevcut.Çoğu zaten spordayken yada evdeyken ki halleri zaten.Bunları normal karşılıyoruz.
 Kazak ve etek kombinleri Eylül'ün kışın vazgeçemediği kombinlerden.En çok kloş etekleri tercih etmesi de cabası.Kloş eteklerinden en çok alttan üçüncü resimde bulunan midi boy kloş eteğe bayıldım.Yani ne mükemmel bir etektir bu.Etek H&M marka imiş.Benim bayıldığım parçalardan biri kendisi.Büstiyer ise ara ara tercih ettiği bir parça.Kota benzeyen büstiyeri eteğin üstünde oldukça zarif durmuş.
Son olarak Eylül'üm takıları o kadar da sevmediğini anlıyoruz.Çünkü küpe,kolye,yüzük tercihleri az sayılır.Dizinin takı müptelası Mira.Onu da yazmıştım.Okumayı ihmal etmeyin.Eylül genelde ince,zarif,belli olmayan kolyeler taksa da aşırı ilgi çekici olanlar da mevcut.Saçları ise dizinin ilk başında oldukça kısayken şimdi uzadı.Bana sorarsanız kısa hali daha bir güzeldi.Onun yüzüne çok güzel olmuştu.Kısayken genel olarak düz fön yaparken saçını şimdi uzunken iri dalgalar halinde yapıyor saçını.Aslında Eylül'ün oldukça ilginç çanta tercihleri var.Ama net resimler bulamadığım için koyamadım.Eylül'ün favori aksesuarı çanta bence.
Ben Eylül'ün tarzını kendime çok yakın bulamadım.Ama oldukça cicili bicili kız edasında,pozitif enerjisiyle ortalıkta dolanması,karakterine kıyafetlerinin uyması bende bir yadırgamaya yol açmadı.Demeden de geçmeyeyim arada berbat giyindiği de olmuyor değil hani.Dizinin yazısını burda bitirmek istiyorum.Ama Medcezir'den bir Sedef karakteri geçtiği için onunda yazısını 2-3 hafta içinde yazmayı ümit ediyorum.Yazımı Kelebek ve aşkıyla sonlandırıyorum.
Herkese mutlu hafta sonları,
Seni özleyeceğiz Medcezir 


Bunlarda İlgini Çekebilir

0 kişi dedi ki

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe