Schwarzkopf Gliss Ultimate Repair Sıvı Saç Kremi

by - 21:44

Banyo esnasında saçlarıma saç kremi kullanmaya üşendiğim zamanlarda bu sıvı saç kremi kurtarıcım oluyor.Ürünün kokusu gerçekten muhteşem.Zaten ben bu serinin şampuanını kullandığım için kokuları karışmıyor.Ürün pompalı şişede kullanışlı bir ambalajı var.Ayrıca ürünün vaatleri ; Kuru ve yıpranmış saçlar için 3 kat konsantre sıvılaştırılmış keratin ile onarımı vaat ediyor.Benim ki kuru değil de yıpranmış kısmına daha çok uyuyor .

Ürünü kullanmadan önce iyice çalkalıyorum.Sonra saçlarımı yıkadıktan sonra uyguluyorum, sıkıyorum ve tarıyorum,kokusu hoşuma gidiyor. Kırıklarda bir etkisini görmedim ama parlaklık verdiği bir gerçek. Sıvı saç kremi olduğu için durulanma gerektirmiyor.
Ürünün sevdiğim yanlarından biri yağlı saçlara sahip olmama rağmen saçlarımda yağlanmaya sebep olmadı.Saçlarımı açıp,yumuşacık yapıyor.Verdiği parlaklık, kokusu ve de yapısı güzel ancak gözle görülen bir onarım yaptığını düşünmüyorum.

200ml ve 6,5 tl Bim'den aldım.Fiyatı çok uygun her yerde bulunabilen bir ürün. 

Bunlarda İlgini Çekebilir

0 kişi dedi ki

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe