Sinemada ; Grinin Elli Tonu

by - 00:34

Merhaba,
Olaylar çok yeni olduğu için günlerdir doğru dürüst bir şey yazmıyorum.Şimdi ise kitabı da dahil olmak üzere filminin çıkacağı ilk andan itibaren isminden sıkça bahsedilen filmden bahsedicem.Kitabını okumadığım için eksik bilgilerim olabilir şimdiden söyleyeyim.Film özellikle müstehcen sahneleriyle izlenmeden adından sıkça söz ettirdi.Ben filmi pek izleme taraftarı olmasam da başroldeki adam ve filmin müzikleri için arkadaşlarımı kırmayıp izlemeye karar verdim.Film son zamanlardaki tecavüz,taciz olaylarına konu itibariyle cuk oturmuş olsa da filme gitmeden edemediğim için kendimi kınıyorum.
Filmin başrollerinde sexy Jamie Dornan ve Dakota Johnson rol alıyor.Filmin konusu ; Edebiyat öğrencisi Anastasia , genç girişimci Christian Grey'le röportaj yapmak için gider.Christian son derece yakışıklı,cazibeli bir adam olduğu için Anastasia çekimine kapılır.Christian da Anastasia ya özel ilgi gösterir.Sürekli onu takip eder.En sonunda ikiside çekimlerine karşı koyamaz ama Christian sıradışı erotik istekleri vardır bu ilişki için.Onu oyun odasına götürür.Bundan sonra erotik merotik..Kızımız ne dicek gibisinden olaylar.

Şimdii film erotik olduğu için açıkçası kız kız gittik bu filme ki.Gelenlerin çoğu da ya bizim gibi,erkek erkeğe yada evli çiftler gelmişlerdi.Öncelikle benim Dakota Johnson dan hiçbir beklentim yoktu.Kıza güzel bile dememiştim fragmanda.Ama baya güzel bir kızımızmış.Çok doğal bir güzelliği vardı hani.Bence oyunculuğu da iyiydi.Sürekli filmde dudaklarını ısırması bana Twilight filmindeki Bella karakterini hatırlattı.Jamie'ye gelicek olursak bence adam çok cool idi.Yani öyle böyle değil.Adam çok iyiydi yaa.Diğer oyunculara filmde pek yer verilmediği için bahsetmiyorum açıkçası.Unutmadan bir ara Rita Ora görünür gibi oluyor filmde.

Filmde ilk yarı da daha oyun odasına götürmemişti kızı Christian.Ondan açıkçası erotizm gerektiren pek yer yoktu.Malum sevişme sahneleri var idi.Ama abartıldığı kadar da değildi.İkinci yarıda ise oyun odasına götürdüğü için Anastasia'yı bana göre erotik sahneler çoktu.Ama bilerek gittim ondan bişi diyemiyorum.Yani biliyordum bunları göreceğimi,filme neden gitme arzusu uyandı bilmiyorum.Yani ben sürekli kızın bir taraflarını görmekten şiştim yani filmde.Kız olarak utandım filmi izlerken çoğuna anormal gelebilir ama ben öyle hissettim.Ondan ölüyordum sanırım.Özellikle ikinci yarıda filmi izleyenler anlar(-spoiler) kızı kırbaçladığı yer çok fena idi.Kıza üzüldüm ama anlamasına sevindim..Böyle sadist bir adamla yaşanmaz.Adam o yaşa gelmişin zenginsin,git tedavi ol.Sadist pislik! 
Genelde kızlar çoğunlukta idi filmde .Galiba insanlara böyle şeyler yasak gibi zorlatmalar uygulanınca merak duygusu uyandırıyor bizim gibi toplumlarda ki film kötü değildi,yani bir vasatlığı yoktu .Amma çok çok güzel,kaliteli bir film değildi kesinlikle.Dediğim gibi erotik oldugunu bildiğiniz bir filme gitmeye cüret ediyorsanız,o zaman o filmin 'sex' içeriği hakkında konuşamazsınız çünkü kitabında insanlara verdiği tek şey 'duygusuz sex'.Herşey bu temanın etrafında şekilleniyor.Ondan boşuna çok erotikti gibi laflar etmicem çok fazla.Bişi demeden de geçemicem bizim Türkler böyle bir film yapsalar tefe koyarlar adamı ! Bu filme giden çoğu kişi de laf eder bence ki yabancılar yapınca değişik oluyor sanki yer yoktu resmen salonlarda.

Son olarak diceğim o ki filmi sevmeseniz de soundtrackları çok güzeldi.Kesinlikle dinleyin.En sevdiği şarkısını ise paylaşıcam.Müziklerde bir yerde Nükhet Duru'nun sesine yer verilmiş.Sık sık haberlerde çıkınca gördüm bende.Filme boş vaktiniz varsa ve erotik sahneleri kaldırabileceksiniz gidin.Film benim için orta halliydi.Ara ara tebessüm ettirse de bana hitap etmedi pek.Durağandı bence konu itibariyle.Erotik yerleri aksiyondan saymıyorum tabiki de.Devamı gelirse de internetten bir bakıveririm belki.Gidip para vermeyi düşünmüyorum ama kesinlikle..


Şimdiden herkese iyi seyirler,
İzleyenler siz ne düşünüyorsunuz :D

Bunlarda İlgini Çekebilir

5 kişi dedi ki

  1. Kitapları okuyanların çoğunda olduğu gibi bende filmi beğenmedim tatlış. Daha iyi bişeyler ortaya çıkmasını bekliyordum. Ayrıca dediğin gibi bazı şeylerden bende rahatsız oldum ama napcan merak işte zorla izlettiriyor. :D
    Karanlığın Elli Tonu 2016'da vizyona gircek diyorlar ama bakalım. :)

    YanıtlaSil
  2. Filme cevirmelerini gereksiz buldugum kitaplardan biri,malum olaylar uzerine insan gidesi izleyesi gelmiyor.takibimdesin bloguma beklerim

    YanıtlaSil
  3. Bence Kitaplari da okuman lazim :) böylece karsinda sadece sadist Bir pislik görmezsin, kitaplari okumadan Filmi yorumlamak veya degerlendirmek cok zor, nerdeyse imkansiz.
    Ayrica kitaplari büyük Bir zevkli Bir kac gün icerisinde bitirdim. Gercekten kitaplari okumadan filmin ana konusu hic anlasilmiyor. 4 kitapda su an rafimda duruyorlar :)

    YanıtlaSil

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe