7. Sonsuz Kitap Mutluluğu Blog Turu: Maske || Lemariz Müjde Albayrak - Kitap Yorumu

by - 23:40

Merhabalar,
7.cisi olan bu blog turumuz aslında çok özel bir tur.Hem Lemariz Müjde Albayrak gibi bir yazar hem de turumuz için çok ama çok önemli olan Zeynep'imizin maalesef ki son turu.Onu çok özleyeceğiz,çok arayacağız gerçekten.Dün Bir Aşk Serisi'nin ilk kitabı olan Hissiz kitabını yorumlamıştım.Sıra geldi bugün blog turumuzun asıl kitabı olan 2. kitap Maske'ye.İlk kitapta Alexander ve Heaven'ı tanımıştık.Aşklarını görmüştük.Bu kitapta da ilk kitapta aslında isimlerini duyduğumuz Adrian ve Jasmine'ın aşkını göreceğiz.


Açıkçası ilk kitapta Alexander'dan pek haz etmemiştim.Ama bu kitapta ki Adrian'ın aşığı oldum resmen okurken.Kitap Jasmine'ın Adrian'ın evine yerleşmesiyle başlıyor.Adrian'ın yanındaki iki kişi olan Jasmine ve Adriano'un hayatlarını bir nevi kolaylaştırma çabalarını okuyoruz.Adriano Jasmine'in oğlu.Ama babası kim?3 sene önce yaptığı hata onu vicdan azabına sürüklediği için tabiki de bu çabaları.Ama bu vicdan azabı neden? Bu soruların hepsi kitapta.Sizi daha çok meraklandırmadan kitap konusunu bitiriyorum.

Ayrıca kitaba 3.kitabın baş kahramanları olan  iki karakter daha var; Daniel ve Yağmur.Bu kızı hep sakar olarak tanımlicaz bence.Bence kitaba ayrı bir renk katmışlardı.3.kitabı merakla bekliyorum.Ben bu kitabı Hissiz'e göre daha çok sevdim açıkçası.Daha heyecanlı idi.Bayıldığım bir kitap oldu.Hissiz'i okuduysanız zaten bu kitaba kesin bayılırsınız.

Turumuza katkılarından dolayı Postiga Yayınlarına teşekkür ediyoruz.


Ayrıca Zeynep'imize sonsuz öpücüklerimi yolluyorum.
Seni seviyoruz 

Bunlarda İlgini Çekebilir

0 kişi dedi ki

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe