Essence Long Lasting Göz Kalemi - 01 Black Fever

by - 15:35

Essence ürünleri uygun fiyatıyla oldukça dikkat çekiyor.Bende arada yani bu erindiğim zamanları kapsıyor, o zamanlarda böyle eyeliner için kullanabileceğim siyahlığı mat olan ve akmayan göz kalemi arıyordum.Ve gerçekten aradığım kalemi buldum.Göz kalemi ayrıca asansörlü olması da çok iyi bir özelliği.Benim göz kalemim hatta bitmek üzere.Yani 2-3 sürmelik ancak kaldı.Bitmeden yazayım dedim bende.

Yumuşacık bir uca sahip,rengini çok güzel veriyor.Siyahlığı çok iyi.Kalıcılığı ise oldukça iyi.Saatlerce akmadan duruyor.Ben gözümün içine kalem sürmeyi tercih etmediğimden göz içinde hiç kullanmadım.Ürünün 9 rengi mevcut bildiğim kadarıyla.Bu bendeki rengi 01-Black Fever . Hot Chocolate rengini oldukça duydum,Onu da bir ara edinmeliyim.Ürünün internette yorumlarını okuduğumda göz içine süren çoğu kişi de yanma gibi şikayetler olmuş.Bunun üzerine bende bir denedim.Ama bende öyle bir şikayet olmadı açıkçası.Yine akmadan durdu saatlerce.Ben çok sevdim bu göz kalemini.Tekrar alıcam.Göz kapağımda hiç akmadan duruyor ,mat ,doğal bir bitişi var.Kesin alın derim ben.

Fiyatı Gratislerde 5.5 tl
Sizin tercih ettiğiniz göz kalemi hangisi?

Bunlarda İlgini Çekebilir

0 kişi dedi ki

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe