Sinemada ; Hobbit: Beş Ordunun Savaşı

by - 18:19

Yüzüklerin Efendisi serisinin hastası olan biri olarak Hobbit filmine ilk çıktığı andan beri deli divane olarak gidiyorum.Bu film maalesef ki Hobbit'in 3. ve son filmi.Diğer filmleri neden yazmadım hiç bilmiyorum.Filme ilk çıktığı gün gittim tabiki de. Sizlerle de paylaşmaya ancak fırsat bulabiliyorum.(Unutmadan neden diye sorarsanız finaller geldi.Bol bol ders çalışıyorum.Ve size müjdeli bir haber,sınavlarım beklediğim kadar iyi geçmiş.Vize notlarım yıkılıyor.Çalışınca oluyormuş arkadaş.95 filan almışım o derece.Okulda herkes notlarımla şok geçiriyor.Neyse parantezi kapıyorum artık)

Açıkçası ben filme giderken diğer filmleri unutmuştum.Neler olduğunu hiç hatırlamıyordum.Film başladıktan bir yarım saat sonra beynim yerine geldi ve hatırladım.Hatırlamayanlar için filmi özet geçiyorum.En son Bilbo ve cüceler ,ejderhayı serbest bırakmış Erebor'un hazinesine kavuşmuşlardı.Ejderha köye saldırıyordu.Filmde Erebor'un hazinesinden kendine düşen payı isteyen elfler,insanlar cücelerle karşı karşıya geliyorlar.Fakat sorun şudur ki Sauran da Ork'larıyla birlikte savaşmaya geliyordur.Bilbo bu sırada herşeyden önce arkadaşı olan Taurin için zorlu bir karar vermek zorunda kalır.Bundan sonrası savaş sahneleri falan.
Ben bu filmi kesinlikle Yüzüklerin Efendisiyle bir tutmuyorum.Kesinlikle onun ayrı bir yeri vardı,muhteşemdi.Hayatımda izlediğim en muhteşem seridir kendisi.Ama Hobbit'in hakkını yemeyin.Orta Dünya hayranı biri olarak ben filmi sevdim açıkçası.Özellikle oyunculuklar mükemmeldi.Ben Peter Jackson filmlerini seviyorum arkadaş var mı? Bu arada filmde Evangine Lily de oynamış ,Lost'tan hatırlarsınız belki.Ben onu Liv Tyler'la karıştırmışım.Filmde diyorum ki ay diyorum bu kadın ilerki filmde de vardı :D Birde ben bu Gandalf'a bayılıyorum ya.Adamın hastasıyım.Birde Harry Potter'da Dumbeldore vardı ben onla bunu sürekli karıştırırdım.Sevmediğim tek yer filmde,Cate Blanchett(elf) 'in o Dabbe misali yeşilimtrak hallere girmesi oldu.Gülmem geldi o anda.
Film 3 saat sürüyor.Keşke daha uzun sürseydi,uzun uzadıya izlerdim valla.Filmde Luke Evans'ın performansına da ayrı bayıldım.Adam karizmatikti ya.Ben filmde gülmedim,ama bol bol heyecanlıydım.Savaş sahneleri muhteşemdi.Savaş sahneleri azlığından şikayet edilmiş ama bana göre yerindeydi.Efektler harikaydı kesinlikle.Paramın her kuruşuna değdiğini düşünüyorum.3D idi film unutmadan.Böyle filmleri bulmak zor diyorum ben.Gerçekten boş 1 sn bile yoktu filmde.Ben mest oldum valla filme.Tekrar yine giderim.Kaçırmayın derim.Seriyi izlemeyenler ise kesinlikle izlesinler.Son olarak Fantastik-Macera severler bu filmi kaçırmasınlar.


Şimdiden herkese iyi seyirler.
Bu arada Yüzüklerin Efendisini sinemaya koysalar da gitsek ya ne güzel olurdu :(

Bunlarda İlgini Çekebilir

0 kişi dedi ki

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe