6. Sonsuz Kitap Mutluluğu Blog Turu: Karanlık Zafer || Robin LaFevers - Kitap Yorumum

by - 11:00


Vee blog turumuzun daha sonuna geldik.İlk defa turumuzda fantastik bir seriyi okuduk.Genelde romantik tarzda kitaplar okuyorduk.Bizim için çok güzel bir değişiklik oldu bu.Dex yayınlarından olan bu kitap 5.blog turumuzdaki kitabın ikincisi.Anlayacağınız serinin 2.kitabını okuduk bu turda.Serinin 3 kitabı da Aziz Mortain'in kızlarını anlatıyor; Ismae,Sybella,Annith . Serinin sırası da bu karakterlerin hayatlarını konu alıyor."Karanlık Zafer" de Sybella'nın neler yaşadığını ve merak ettiğimiz şeyleri cevaplandırıyor.

İlk kitaptaki Ismae karakterine göre Sybella karakteri daha güçlü,hırslı,intikam bürümüş bir karakter.Ve hayatı daha karmaşık,sırlarla dolu. Sybella ilk kitapta tanıştığımız d'Albret 'in kızı.İlk olarak bende kısa süreli bir şok yaşadım.Kitapta yine buram buram bir aşk yok.Ama oldukça akıcı ilerliyor.Özellikle Canavar karakterini çok sevdim yine ve yine.İlk kitapta çok az ismi geçse de kendisini sevdirmişti,şimdi daha sevdik.



Ayrıca bu kitapta Ismae ve Duval'le de rastlaşıyoruz.Ben daha çok bahsedilmesini isterdim ama azdı beklediğime göre.Kitap bence öncekine göre daha akıcı ve heyecanlı idi.İlk kitabı sevmişseniz bunu daha çok seveceksiniz bence.Sybella karakterine çoğu zaman üzülüyoruz,çoğu zamanda sinir oluyoruz.Çünkü durumlara göre değişkenlik gösteren bir tavrı var.Ama hayatına çok üzüldüm ya.Canavar'la yaşadıkları ise beni Duval'le Ismae'nin aşkından daha bir etkiledi hani.Sybella ve Canavar karakterini birlikte yazmaları mükemmel olmuş bence.Birbirleriyle çatışmaları,sürekli laf sokmaları ...Birde O d'Albret denen pislik herifi öldüresim geldi ya kızındı o senin bir zamanlar sapık adam!

O ne biçim aile öyle.Abi sapık,baba sapkın.Yazık kıza dedim çoğu zaman..Ama abiye de üzüldüm sonlarına doğru.Güçlü karakterinin altında aslında güçsüz bir kız var bence.Sybella'nın hikayesini kesinlikle okuyun derim ben.Dex yayınlarına katkılarından dolayı teşekkür ediyorum.Üçüncü kitabı merakla bekliyorum.Özellikle Annith'den neler çıkıcak,meraklıyım.Kısa bir süre yine ara vereceğiz gibi duruyor turlara.Özleyin bizi..


Sevgilerimle

Bunlarda İlgini Çekebilir

0 kişi dedi ki

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe