5. Sonsuz Kitap Mutluluğu Blog Turu: Ölümcül Merhamet || Robin LaFevers - Kitap Yorumum

by - 16:31

Merhabalar,
Blog turumuzun 4.gününde benim için bu gün son gün,kitap hakkında yorumlarımı yazıcam bugün.Kitap anlayacağınız üzere bir fantastik kitap.Aslında biraz da tarihi.Kraliçe Anne'i hatırlarsınız belki onun dönemini anlatıyor kitap.Biraz mitolojik unsurlar filan da mevcut kitapta.Kitapta suikastçi kelimesi sık sık geçiyor.Hele ki suikastçı kadın karakterler olunca,insanın ilgisini çekmeden etmiyor tabi.Kitaptaki erkekler çok abartılmamış,ama yine de sevdirdi kendini bana.

Kitap annesinin rahminden sökmek için aldığı zehir yüzünden sırtında oluştuğu izi anlatmasıyla başlıyor.Sonunda babası onu üç kuruş için herifin birine satıyor.Ordan onu ölümün Tanrısı  Aziz Mortain'in hizmetindekiler kaçırır.Bundan sonra artık Ismae kendini Aziz Mortain'in kızıdır.Bundan sonra Mortain'in işaretledikleri kişileri öldürmektir asıl amacı.Yemin etmesinin ilk 2 adımını geçen son adımında ise Bretanya'nın Düşesi'nin düşmanlarının karşısında,Düşesin piç kardeşi Duval'in yanında saraya gider.Gittikçe Duval'e olan duygularıyla  ve Mortain'e olan sadakati arasında kalıp durur.Bakalım Ismae neler yapıyor?

Ne anlattım be kitabı! Kitapta açıkçası isimleri ben çok sık karıştırıyorum pek hatırlamıyorum.Sadece belli başlı karakterler hatırımda.Onlarda Ismae,Duval,Canavar filan.Duval'in kitapta o kadar ahım şahım anlatılmamasına rağmen ben çok sevdim bu karakteri.Duval ve Ismae'nin birbirlerine açılmalarını beklerden adeta çıldırdım diyebilirim.Hadi be ,hadi diye bekliyor insan.

Kitabın özellikle son kısımları oldukça akıcıydı.Karakterlerin kötü olan annesini bile sevdim be ama şu rahibe kadınlara illet oldum ya.Az bi rahat verin de kız aşk yaşasın,aman yok ! Kitapta entrika,ölüm,ihanet,hainlik filan herşey vardı.Yani bildiğimiz saray entrikaları.İçinde dediğim gibi belirgin,böyle dolu dolu bir aşk yok,her an aşk olsun diye bekledim ama yoktu.Kısacık anlar bile insana yetiyor aslında kitapta.Anlayacağınız herşey harmanlanmış bu kitapta.Ben sevdim bu kitabı.Eğer sizde fantastik kitapları seviyorsanız okuyun derim.

Bu arada "Ölümcül Merhamet" kitabı "Ölüm'ün Hizmetkarları" serisinin ilk kitabı. Seri üç kitaptan oluşuyor ve üç arkadaşı konu alıyor. Birinci kitap Ismae'yi konu almıştı ikinci kitap Sybella'yı üçüncü kitap ise Annith'i konu alıyor.

Eğer sizde bu kitabı kazanmak istiyorsanız yarın çekilişimizin son günü katılmayı unutmayın :)
Tıklayın katılın

Bunlarda İlgini Çekebilir

0 kişi dedi ki

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe