5. Sonsuz Kitap Mutluluğu Blog Turu: Ölümcül Merhamet || Robin LaFevers - Alıntılar

by - 11:00

Blog turumuzun üçüncü gününden herkese merhabalar ,
Şimdi kitaptan sevdiğim alıntıları paylaşıcam.Sizde sevdiklerinizi benimle paylaşabilirsiniz..

ALINTILAR

"Son umut kırıntılarının vermiş olduğu acı,yumruklarından da botlarından da daha kötüydü."
"Kulaklarım uyarılarına kapanmıştı.Bütün erkeklerin aynı olduğuna ve hepsini memnuniyetle katledeceğime emindim."

"Ben ölümün kızı,
O’nun karanlık gölgesinde yürüyor olsam da,  karanlık bir gün yerini aydınlığa bırakacaktı."
"Yaşadığım bunca şeyin ortasında, beklenmedik iyi talihim başımın dönmesine neden oluyordu.Bu benim yeni hayatımdı.Yeni evim.Cümleler kuracak kadar büyüdüğüm günden bu yana ulaşmak için dualar ettiğim yerdeydim."
"Erkeklerin dünyasından çekilmek için manastıra girmiştim ben ,onlardan birinin merhametine terk edilmek için değil."
"Birbirimizin gözlerinin içine bakıyorduk; uzayan bu anın öncesinde kalan herşey silinip gitmişti sanki."

"Yaraların utanılacak bir tarafı yoktur,Ismae"
"Hizmet ettiğin karanlık bir Tanrı ,kızım.Ama unutma , o merhametsiz değildir."
"Kendimi beni bekleyen kollarına bıraktığımda,dünya silinip gitmişti"
"Paramparça uzuvların,kanayan yaralı bedenlerin arasında ilerledim.Bu canımı yaktığından,hiçbir yere çok uzun bakamıyordum.Yere serili adamların yarısı kendi ülkelerine ihanet etmiş olsalar da,ölümde hepsi birdi; artık her biri son nefeslerini vermekte olan insanlardan başka bir şey değillerdi."

Bunlarda İlgini Çekebilir

0 kişi dedi ki

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe