Bitenler / Çöpe Gidenler * 6

19:27

 Bir bitenler yazısıyla daha karşınızdayım.Bu bitenler yazısı yazmak kadar hoş bir duygu yok gerçekten.Oh be kurtuldum diyorum ve neler bitirmişim hem bakıyoruz hemde yorumluyorum ..Bu ay ortalama bir derecem vardı bence,idareydi yani.Şimdi bakalım neler bitirmişim?


1-Elidor Besleyici Nemlendici Şampuan; Bu şampuanı hiç istemeyerek aldım.Ama yine de severek kullandım diyebilirim.İyiydi bence.3 ayda çabucak bitirdim.Bu benim için bir rekor ..

2-Skin So Soft Losyon ; Bu ürünü aslında taa 2 ay önce bitirdim.Resimlerim diye koymuştum kenara unutmuşum.Ve de bu ürün Kenardakiler Projemdekilerden biriydi.Zaten projem bitti.Çünkü hepsini bitirmiş bulunuyorum ayrıca,belirteyim.

3-Sensodyne Diş Macunu; Bu markadan başka diş macunu kullanmam.Çok severek kullanıyorum.Herkese de tavsiye ederim.


4-Felil Black Mask; Ben bunu bitirmeden önce bilseydim anti-aging özelliğini hiç kullanır mıydım? Ah ah ama bitirmiş bulundum bir kere.Hakkındaki yazım şurda.

5-8x4 Mini  Deodorant; Daha önce bundan bitirmiştim diye hatırlıyorum.Bir kez daha bitirdim.Ve yine bitiririm.Çok güzel bir kokusu var.Bulursanız kesin alın.

6-Avon Senses Tropics Roll-On; Sonunda bitti dediğim bir ürün.Kokusunu filan sevemedim.


7-Maybelline Dream Fresh BB krem; Bu ürünün yazısını yazmıştım.Burda.İçinde bir miktar daha var.Ama artık iyice sıvı kıvamda olduğu için atıyorum kendisini.Kullanılmayacak durumda.

8-Alix Avien Sexy Black Maskara; Bu maskarayı bayılarak kullandım.Çok sevdiğim bir maskara kendisi.İndirime girsin tekrar alıcam ilk iş.Bitti diye çok üzülüyorum.Yazısı Burda

9- Color Trend Parlatıcı; Bu parlatıcıyı çok severek almıştım.Ama artık sadece ruj kullanıyorum.Elimde olan tek gloss buydu bunuda an itibariyle yemekten bitirdim.

Ben bu ay bunları bitirdim..Bir dahaki ay daha dolu dolu ürün bitirmek dileğiyle..
Darısı başınıza ve de.
Siz neler bitirdiniz bu ay? Bana yazın..
Sevgilerimle.

BUNLARI DA BEĞENEBİLİRSİN

3 kişi dedi ki

  1. Ne çok şey bitmiş öyle :) Ben de bu ay bitirdim bir şeyler. Bitmesini beklediğim bir duş jeli var. O da biterse yazacağım yazı ^_^

    YanıtlaSil
  2. merhaba, ee haydi öyleyse, yenileri gelsin bakalım :))
    8x4 Mini Deodorant'ı merak ettim şimdi, gördüğümde bi koklayayım :)))

    YanıtlaSil
  3. Ne güzel ne güzel bitmişler :-) 8*4 ler burada deodorant ve rolon yanında 6 tl di,alayım bari ya aklımda kalmasın yarında bakabilirsem bakarım onun kokusuna :)

    YanıtlaSil

Popüler Şekerler

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe

Subscribe