Pantene Pro-V Doğal Sentez Argan Yağı Elixir

14:42

Güzel bir günden merhabalar,
Saçlarıma karşı olan ayrı ilgimi artık anlamışsınızdır heralde.Ben saçla ilgili bir ürün görünce heleki dış görüntüsüde ilgimi çekmişse hemen alıyorum.Argan yağının mucizevi etkisini bloglardan hep okuyoruz zaten aylardır.2 ay kadar önce bu ürünü almıştım..Eylül'ün başlarıydı sanırım.O zaman bir marketde görmüştüm,argan yağıda olunca hemen alayım demiştim.Şimdi ürünle ilgili yorumlarımı paylaşıyorum hemen..
Ürünün vaadleri şöyle:
-Saçları ağırlaştırmadan onarır.
-İpeksi yumuşaklık kazandırır.
-Yıpranmalara karşı saçı korur.
Benim saçlarım hafif yağlı.Oda arkadaşım var onunkinin de tam tersi kupkuru saçları var oda bu üründen kullanıyor.Ben argan yağlarına karşı biraz temkinliyim çünkü en son bir başka markanın böyle argan yağını kullandığımda saçlarımda daha bir yağlılık görmüştüm.Ondan biraz temkinliydim alırken.Banyodan çıktıktan sonra saçlarım nemliyken yani,saçlarımın uçlarına ürünü uyguluyorum.Daha sonrada saçlarımı kurutuyorum.Kullanmaya başladıktan sonra saçlarım daha bir ışıltılı olmaya başladı.Ayrıca yumuşacıkta oluyor.Kabaran saçlarıma da çözüm oldu.Ama sevmediğim bir yanı biraz yağlı cidden,saçlarımda o yağı hissediyorum hemen.Yani saçlarınız yağlıysa bu ürünü tavsiye etmiyorum.Arkadaşımda ise etkisi cidden daha iyiydi bana göre ürünün.Onun saçları kuru olduğu için çok işine yaradı bu argan yağı.Yani kuru saçlarınız varsa bu ürünü bir koşu alın derim.İkimizde düzenli olarak 2 aydır kullanıyoruz.Ben daha nadir kullanıyorum.Son 1 aydır ben 1,5 haftada bir kez filan kullanıyorum artık.Malum yağlanma şeysi yüzünden.

Fiyatıda gayet cüzi bir rakam 10TL gibi birşeydi sanırım.Bütün marketler filan vardır ..Eğer sizde saçlarınızda yeni şeyler denemeyi seviyorsanız bu üründen bir tane edinin derim.

Herkese keyifli haftasonları,
Sevgilerimle

BUNLARI DA BEĞENEBİLİRSİN

13 kişi dedi ki

  1. bu seri benimde aklımda ama şimdilerde fiyatı 20 tl civarı:((alasım gelmiyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 20 tl mi ? baya abartmışlar ama :(

      Sil
    2. evet bencede abartmışlar ben almadım ama 10 tl ye gördüm marketlerde....

      Sil
    3. Ben 7.95 buldum aldım 20 abartı.gratise falan bakın

      Sil
  2. Ben aldım 12 liraya

    YanıtlaSil
  3. Saclarımı sureklı duzlestrdıgım ıcın ucları cok kırılıo ama suan yenı baslamıs olmama ragmen pantenin argan yagı Mükemmel gercekten ya, kullanmaya basladıgımdan beri saclarım yumusack kabarmıoda bı de kolay sekıl alıyooo ben cok sevdmmm

    YanıtlaSil
  4. Bende bugün aldım ve bir bloglara göz atayım dedim nedir de değildir diye zamanım kısıtlıydı ve alıp çıktım daha önce bakmam daha sağlıklı bir seçim olurdu ama yapacak bişey yok ben 7.95 fiyatına aldım fiyatı uyduruk bir markette satılır gibi ama değil.parlaklık verdiği yazıyor benim saçlarım son zamanlarda çok kurudu saç kremi işe yaramıyor bu belki işimi görür. gerçekten parlaklık veriyormu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. işe yarar bence kuru saçlarınıza iyi geleceğini düşünüyorum.

      Sil
  5. Kampanya vardı bunun şampuanıyla birlikte kutuda 12.95 TL'di. Ben de senin bu yazın aklıma geldi alayım dedim. Şampuanıyla birlikte kullanınca çok çok çok faydasını gördüm. Çok teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne demek :) ben teşekkür ederim asıl yazımı okuduğun için

      Sil
  6. Merhaba, ben Azerbaycandan Aygun. Bizde fiyati daha ucuz sanki, sizin hesapla tahmini 7-8 lira civarinda. Fiyatlar tum marketlerde ayni, degishmiyor. Sachlarimin uchlari kuru, ama sachlarim yagli, uchlarina bakim yapmak ichin faydali olacagini dushunuyorum.

    YanıtlaSil
  7. denemeyi çok istediğim bir ürün benim de :)

    YanıtlaSil

Popüler Şekerler

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe

Subscribe