İzlenesi Netflix Dizi Önerileri | Bir Başkadır

by - 17:18


 Merhaba ,

Bugün sizlerle son zamanlarda oldukça popüler Netflix orijinal dizilerinden biri olan , bizden bir yapımdan bahsedeceğim. Bir Başkadır...

Ülkemizde her ne kadar çoğu kesim kapalı olsa da televizyonlarda kapalı insanları görmeye daha son yıllarda başladık. Genelde kapalı insanları Kanal 7,Samanyolu TV de filan gösterirlerdi. Açıkçası ben ilk afişlerini gördüğümde dizinin bomboş bir dizi olacağını düşünmüştüm. Öykü Çelik'i örtülü gördüğümde ise kesin kapalılarla dalga geçtiler, aşağıladılar dedim YALAN YOK. Bu düşüncelerimle aslında bende diziyi izleyenler bilir Peri karakterine benzettim kendimi. Oysa ki kadın oyuncu, her rolü oynayabilir ki oynamışta. Helal olsun. Hepimizin ön yargıları yok mu VAR , dizide bunu aşmaya çalışan insanları görüyoruz, gerçekle çarpışmalarını.

Dizi hakkında kısacık bahsetmem gerekirse , Meryem(Öykü Karayel) muhafazakar bir aileye sahiptir. Meryem bayılma krizleri yaşamaktadır. Bunun üzerine Hoca (Settar Tanrıöğe) ve Abisi(Fatih Artman) nin da desteğiyle psikiyatriste gider. Peri(Defne Kayalar) ise ülkemizde muhafazakâr kesimden nefret ederek yetiştirilmiş oldukça Avrupai büyütülmüş biri. Meryem ve Peri aslında zamanla iletişim kurmaya başlıyorlar ve diz aslında onların etrafında şekilleniyor.

Dizide en sevdiği ve bizden olan diyalog ise şu;

"Bir şeylerin taklidini yapmaktan sıkıldım. Yaşayamadığım duyguları yaşıyormuş gibi taklit etmekten sıkıldım. Bir tane doğru düzgün adamla karşılaşabilmek için abuk sabuk ortamlara girmekten, leş gibi eve dönmekten, her sabah bir başına o evin içinde uyanıp.. yeter.. sıkıldım artık."

Aslında dizide kendi içinde sıkışmış hayatı izliyoruz. Meryem'in , abisinin , yengesinin alışılagelmemiş hikayesi zaman zaman sizleri güldürecek eminim ki. Özellikle üzüntülü anlarımızda insanımızın içinden çıkan o Ankara havası oynama aşkı , hala gözlerimi yaşartıyor.


Dizide yer alan ayrıntılar taktire şayan. Aralarda gösterilen sahneler İstanbul'da olma hissi uyandırdı. Aslında farklı iki kesimin çatışmasını izleyeceğimizi düşünsek de bence dizi daha fazlasını içeriyor. Oyunculuklara kesinlikle laf yok.Tüm kadro mükemmel bir iş çıkarmış.

Hayal kırıklığı yaratmayacak diziye bir şans verin ve izleyin derim. Daha sonra yorumlarınızı bekliyorum.

Puan ; 8/10

Bunlarda İlgini Çekebilir

0 kişi dedi ki

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe